| |
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ |
Vlachos I., Kokkotas P., Malamitsa K.,
Piliouras P., Plakitsi K., (2003). “Changing
science teachers’ conceptions and practices about explanations and
explanations’ potency to improve understanding” EARLI: Improving
Learning, Fostering the Will to Learn, 10th Biennial Conference Padova,
Italy August 26-30, 2003.
|
Malamitsa
Katerina, Kokkotas Panagiotis, Piliouras
Panagiotis, Plakitsi Katerina, Vlahos Ioannis
TECHNOLOGY’ S IMPACT ON LEARNING
PROCESS IN SCIENCE TEACHING IN PRIMARY SCHOOL |
Μαλαμίτσα Αικατερίνη,
Πήλιουρας Παναγιώτης, Κόκκοτας Παναγιώτης, Σκορδούλης Κωνσταντίνος
(2002). «Το υποθετικό πείραμα στις Φυσικές
Επιστήμες και στην Εκπαιδευτική Διαδικασία. Μια εφαρμογή με τη χρήση της
Τεχνολογίας», δημοσιευμένο στα Πρακτικά του 1ου Πανελληνίου
Συνεδρίου «Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Κοινωνία της
Πληροφορίας», εκδόσεις Γρηγόρη, σελ. 309-316, Αθήνα 2003. |
Μαλαμίτσα Αικατερίνη,
Κόκκοτας Παναγιώτης, Πλακίτση Αικατερίνη, Σταμούλης Ευθύμιος, Γρίλλιας
Ανδρέας (2002). «Διδασκαλία εννοιών των
Φυσικών Επιστημών στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου σε Περιβάλλον Τ.Π.Ε.
Μια εποικοδομητική προσέγγιση – Η περίπτωση της διδασκαλίας εννοιών του
Ηλεκτρισμού», δημοσιευμένο στα Πρακτικά του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου «Η
Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Κοινωνία της Πληροφορίας», εκδόσεις
Γρηγόρη, σελ. 317-324, Αθήνα 2003. |
Μαλαμίτσα
Αικατερίνη, Κόκκοτας Παναγιώτης, Βλάχος Ιωάννης,
Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης με τη
διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Αναζητώντας τις επιστημολογικές ρίζες 2o Πανελλήνιο Συνέδριο: "Η
συμβολή της Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών στη Διδασκαλία των
Φ.Ε." Αθήνα 8-11 Μαίου 2003 Πρακτικά σελ.:461-467
|
Κόκκοτας
Παναγιώτης, Μαυρογιαννάκης Μύρωνας, Σταμούλης Ευθύμιος
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΩΝ
ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ
ΑΡΧΙΜΗΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ 2o Πανελλήνιο
Συνέδριο: "Η συμβολή της Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών στη
Διδασκαλία των Φ.Ε." Αθήνα 8-11 Μαίου 2003 Πρακτικά σελ.:468-473
|
Πήλιουρας Π., Κόκκοτας
Π., Χατζή Μ., Ριζάκη Αικ., Ντάλης Στέλιος, Παπαελευθερίου Α. (2002).
«Το επίπεδο διαλόγου και συζήτησης στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών του
Δημοτικού Σχολείου». (σελ 494-500). Επιμ. Κόκκοτας Π. Βλάχος Ι.,
Πήλιουρας Π. & Πλακίτση Αικ.: Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή
συμμετοχή της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών «Η Διδασκαλία
των Φυσικών Επιστημών στην Κοινωνία της Πληροφορίας» Αθήνα, 18-21 Απριλίου
2002. |
Piliouras P., Kokkotas P.,
Malamitsa K., Plakitsi K., Vlaxos Ι.
“Ιmproving Coordination in Student Collaborative Problem Solving Activities:
An Action Research Program”. EARLI: Improving Learning, Fostering the
Will to Learn, 10th Biennial Conference Padova, Italy August 26-30, 2003. |
Πήλιουρας
Παναγιώτης, Κόκκοτας Παναγιώτης (2003).
«Η διαλογική φύση των Φυσικών Επιστημών και η στροφή προς μια διαδικασία
διαλόγου στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών». (σελ. 454-460). Επιμ.
Σκορδούλης Κ. & Χαλκιά Κρ.: Πρακτικά 2ου Πανελλήνιο Συνεδρίου που οργάνωσε
το ΠΤΔΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα: «Η
συμβολή της Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών στη Διδασκαλία των
Φυσικών Επιστημών», Αθήνα, 8-11 Μαΐου 2003, Εκδόσεις Leader Books.. |
Μαυρογιαννάκης Μ.,
Κόκκοτας Π., Πήλιουρας Π., Μαλαμίτσα Αικ. (2002).
«Οικοδομώντας αντιλήψεις για τη διδασκαλία και τη μάθηση στις Φυσικές
Επιστήμες. Έρευνα σε τεταρτοετείς φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε του Παν. Αθηνών».
(σελ 707-714). Επιμ. Κόκκοτας Π. Βλάχος Ι., Πήλιουρας Π. & Πλακίτση Αικ.:
Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή της Ένωσης για τη
Διδακτική των Φυσικών Επιστημών «Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην
Κοινωνία της Πληροφορίας» Αθήνα, 18-21 Απριλίου 2002. |
Πήλιουρας Π., Κόκκοτας Π.,
Μπουτόπουλος Κ., Ντάλης Σ. (2003). «Η
φύση των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων σε δυο τάξεις του Δημοτικού Σχολείου στο
μάθημα των Φυσικών Επιστημών». Πρακτικά 8ου Κοινού Συνεδρίου Ελλήνων
και Κυπρίων Φυσικών με θέμα «Προοπτικές, εξελίξεις και διδασκαλία των
Φυσικών Επιστημών», Καλαμάτα 17-19 Ιανουαρίου 2003. (Υπό δημοσίευση) |
Πήλιουρας Παναγιώτης,
Κόκκοτας Παναγιώτης, Γεωργίου Αναστάσιος, Νικολάου Χριστίνα (2002).
«Συγκριτική μελέτη των απόψεων των
Ελλήνων και Κυπρίων Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη
συνεργατική μάθηση». (σελ 721-727). Επιμ. Κόκκοτας Π. Βλάχος Ι.,
Πήλιουρας Π. & Πλακίτση Αικ.: Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου με διεθνή
συμμετοχή της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών «Η Διδασκαλία
των Φυσικών Επιστημών στην Κοινωνία της Πληροφορίας» Αθήνα, 18-21 Απριλίου
2002. |
Πήλιουρας Παναγιώτης,
Κόκκοτας Παναγιώτης, Παπαελευθερίου Νάσια, Βερβιάδη Χριστίνα (2003).
«Αναζητώντας συνοδευτικά νοήματα στους διαλόγους που αναπτύσσονται κατά τη
διάρκεια του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών. Η συμβατότητά τους με τις
επιδιώξεις του Αναλυτικού Προγράμματος». 5ο Ετήσιο Συνέδριο της Μονάδας
Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος
Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών με θέμα: «Ο εκπαιδευτικός και το
Αναλυτικό Πρόγραμμα». Πάτρα, 9-11 Μαΐου 2003. |
Η γλώσσα που χρησιμοποιούν
οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου όταν περιγράφουν τις αλλαγές της ύλης
Μαρία Χατζή , Υποψήφια διδάκτορας Π . Τ . Δ . Ε . Παν .
Αθηνών
Παναγιώτης Κόκκοτας , Καθηγητής Π .... Παν . Αθηνών
Κατερίνα Πλακίτση , Υποψήφια διδάκτορας Π . Τ . Δ . Ε .
Παν . Αθηνών
Αικατερίνη Ριζάκη , Υποψήφια διδάκτορας Π . Τ . Δ . Ε .
Παν . Αθηνών
Ιωάννης Βλάχος , Διδάκτορας Π . Τ . Δ . Ε . Παν . Αθηνών
|
Developing the concept οf the material nature οf air through laboratory
experiences at primary school level
Panagiotis Kokkotas, Giannis Vlachos, Maria Chatzi University of Athens Department of Primary Education, Greece.
Η εργασία είναι δημοσιευμένη στο Nielsen
Kirsten & Albert Paulsen (Eds.). (1999): “Practical Work in Science
Education – The Face of Science in Schools”. Royal Danish School of
Educational Studies |
Παναγιώτης
Κόκκοτας,
καθηγητής
Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο
Αθηνών, πρόεδρος της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών
Επιστημών
Η εισήγηση παρουσιάστηκε στην
ημερίδα που διοργάνωσε η Ένωση Ελλήνων Φυσικών
στις 26 Ιανουαρίου 2002, στο Κολέγιο Αθηνών με
θέμα: "ΝέοΕνιαίο Πλαίσιο Σπουδών. Νέα Αναλυτικά
Προγράμματα. Διαθεματική Προσέγγιση. Νέες
Τεχνολογίες." |
KOKKOTAS
P., VLACHOS I.
In collaboration with: HATZI M.,
HATZAROULA V., PLAKITSI K., RIZAKI A.,VERDIS A.
THE
ROLE OF LANGUAGE IN UNDERSTANDING THE PHYSICAL CONCEPTS. |
Panagiotis
Kokkotas, Ioannis Vlachos, Vasilis Koulaidis
TEACHING THE TOPIC OF
THE PARTICULATE NATURE OF MATTER IN PROSPECTIVE TEACHERS COURSES |
Πήλιουρας Π.,
Κόκκοτας Π., Θεωδορίδου Σ., Μαλαμίτσα K., Φισφή Α. (2000)
"Αντιλήψεις και
στάσεις ελλήνων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη
συνεργατική μάθηση στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών",
2ο Πανελλήνιο
Συνέδριο "Η Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και η εφαρμογή των Νέων
Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση", Λευκωσία |
Πήλιουρας, Π., Κόκκοτας, Π., Πλακίτση,
Α., Γρίλλιας, Α. (2001)
"Η διαμαθητική επικοινωνία σε ένα
πλαίσιο συνεργατικής
εποικοδόμησης της γνώσης στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών". Πανελλήνιο
Συνέδριο "Σχολική Γνώση και Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση",
Ιωάννινα |
Μαλαμίτσα Α., Κόκκοτας Π., Πήλιουρας Π.,
(2001)
Διερεύνηση των
απόψεων και στάσεων που έχουν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για
τη διδασκαλία και τη μάθηση σε σχέση με τις επιζητούμενες αλλαγές του νέου
Αναλυτικού Προγράμματος",
Πανελλήνιο Συνέδριο "Σχολική Γνώση και Διδασκαλία στην
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση", Ιωάννινα |
Πήλιουρας Π.,. Κόκκοτας Π.,
Μαλαμίτσα Αικ., Σταμούλης Ε. (2002).
«Το υποθετικό πείραμα ως διδακτικό εργαλείο στη διδασκαλία των Φυσικών
Επιστημών με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Ένας πιλοτικός σχεδιασμός
λογισμικού» (σελ. 737-746). Επιμέλεια Δημητρακοπούλου Αγ.: 3ο Πανελλήνιο
Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή "Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση" Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών
Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Ρόδος, 26 - 29 Σεπτεμβρίου
2002.
|
 |
|