της Σύνταξης |
4 |
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΔΙΦΕ |
5 |
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ |
|
«Διαδοχική Επιλεκτική Εστίαση»: Μια νέα αντίληψη για τη
διαχείριση των πολύπλοκων
συστημάτων, Ιωάννης Κεκκές, Λέκτορας στο Π.Τ.Δ.Ε.του Παν. Αθηνών |
7 |
Γλώσσα
και διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων. Ένα παράδειγμα εφαρμογής των θέσεων
της Εποικοδόμησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Ιωάννης Βλάχος,
Δρ. Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών |
16 |
Γιατί αλλάζει ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα; Τι σημαίνει για τους
εκπαιδευτικούς μια αλλαγή Αναλυτικού Προγράμματος Παναγιώτης Κουμαράς,
Αν, καθηγητής στο Π.Τ.Δ.Ε. του Αριστοτελείου Παν. Θεσσαλονίκης
|
28 |
Τα νέα Προγράμματα Σπουδών Γεωγραφίας
της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης. Κριτική θεώρηση Απόστολος Κατσίκης, Αν.
Καθηγητής στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Ιωαννίνων |
32 |
Εκπαιδευτικοί της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
και περιβαλλοντικά θέματα: Το φαινόμενο του θερμοκηπίου Αναστασία Δημητρίου,
Διδάσκουσα στο
Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αιγαίου |
37 |
Το Επιστημονικό Μουσείο ως «κείμενο» των Φυσικών Επιστημών:
Εκφραστικά συστήματα και παιδαγωγικές χρήσεις
Κ. Δημόπουλος,
Διδάσκων στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αιγαίου
Σ.
Mατιάτος,
Κέντρο
Περιβαλλοντικής 'Ερευνας και Εκπαίδευσης «Γαία»
Β. Κουλαϊδής, Καθηγητής
στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Πατρών |
49 |
Το Μουσείο ως χώρος Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες: 'Ερευνα
και Πράξη Παναγιώτης Κόκκοτας και Κατερίνα Πλακίτση,
Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών |
59 |
Αξιοποίηση του Μουσείου ως χώρου εκπαίδευσης στις Φυσικές
Επιστήμες: Ερευνητικά συμπεράσματα από φοιτητές και επιμορφούμενους
δασκάλους στο Π.Τ.Δ Ε. Αθηνών Κατερίνα Πλακίτση
και Παναγιώτης Κόκκοτας,
Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών |
61 |
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 1: Από τον αντιπραγματισμό στο ευρώ
Θ- Κεχαγιάς, Αικ. Κακούρη, Ελ. Κοκκοσιέλη, Φ. Κακκαβάκη,
Ασημακοπούλου,
Ι. Κοθώνας, Αθ. Κομίνη,
Εκπαιδευτικοί
|
63 |
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 2; Η Μηλιά: Κύκλος ζωής και οικονομική
αξιοποίηση
Γ. Κανατά, Ι. Στεφανίδης, Δ. Καρακούση,
Ευαγ. Μακρής, Ολ. Μαρίνου, Εκπαιδευτικοί |
66 |
ΠΡΑΞΗ |
|
«Οι Σχολικοί Σύμβουλοι προτείνουν...» |
|
Οργανώνοντας τη διδακτική πράξη: παιδαγωγικές
μεταβλητές-αποφάσεις
Γιάννος Καρανίκας,
Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ4 |
68 |
Η συμβολή της μεταγνώσης στο Σχεδιασμό Σχεδίων Ερευνητικής
Εργασίας: «Τεχνολογία». Ένα παράδειγμα
Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση, Δρ.
Εκπ/κής Τεχνολογίας, Σχολικός Σύμβουλος Δ. Ε |
76 |
Εκπαιδευτικά νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο |
84 |
«Οι Εκπαιδευτικοί προτείνουν...» |
|
Χρήση
οπτικοακουστικών μέσων διδασκαλίας. Μια εφαρμογή
Θεόδωρος Κεχαγιάς,
Εκπαιδευτικός |
86 |
Μια πρόταση για τη λειτουργία του Μύθου στη διδασκαλία του
μαθήματος των Φυσικών Επιστημών
Παναγιώτης Πήλιουρας,
Δάσκαλος, Υπ. Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε.
του Παν. Αθηνών
Παπαελευθερίου Αθανασία,
Φοιτήτρια, Π.Τ.Δ,Ε. του Παν. Αθηνών. |
98 |
Δραστηριότητες με χρήση υπολογιστή
Κατερίνα Μαλαμίτσα,
Δασκάλα, Υπ. Διδάκτορας στο
Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών |
104 |
Επέκταση των φύλλων
εργασίας
του σχολικού βιβλίου
«Φυσικές Επιστήμες» της Ε' Δημοτικού. Δραστηριότητες με απλά
υλικά.
Μύρωνας Μαυρογιαννάκης,
Δάσκαλος, Μεταπτυχιακός Φοιτητής
στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών. |
111 |
Επέκταση των
φύλλων εργασίας του σχολικού βιβλίου
«Φυσικές Επιστήμες» της Ε' Διδακτική ενότητα: «Ο αέρας»
Ανδρέας Γρίλλιας,
Δάσκαλος, Μαθηματικός |
114 |
Βιβλιοπαρουσιάσεις-βιβλιοκριτική |
117 |
Ενδιαφέρουσες σελίδες στο διαδίκτυο |
121 |