[Company Logo Image]

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 2ου Τ.

Home
Up
ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

 

της Σύνταξης

4

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΔΙΦΕ

5

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

 

«Διαδοχική Επιλεκτική Εστίαση»: Μια νέα αντίληψη για τη διαχείριση των πολύπλοκων συστημάτων, Ιωάννης Κεκκές, Λέκτορας στο Π.Τ.Δ.Ε.του Παν. Αθηνών

7

Γλώσσα και διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων. Ένα παράδειγμα εφαρμογής των θέσεων της Εποικοδόμησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Ιωάννης Βλάχος, Δρ. Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών

16

Γιατί αλλάζει ένα Αναλυτικό Πρόγραμμα; Τι σημαίνει για τους εκπαιδευτικούς μια αλλαγή Αναλυτικού Προγράμματος Παναγιώτης Κουμαράς, Αν, καθηγητής στο Π.Τ.Δ.Ε. του Αριστοτελείου Παν. Θεσσαλονίκης

28

Τα νέα Προγράμματα Σπουδών Γεωγραφίας της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης. Κριτική θεώρηση Απόστολος Κατσίκης, Αν. Καθηγητής στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Ιωαννίνων

32

Εκπαιδευτικοί της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και περιβαλλοντικά θέματα: Το φαινόμενο του θερμοκηπίου Αναστασία Δημητρίου, Διδάσκουσα στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αιγαίου

37

Το Επιστημονικό Μουσείο ως «κείμενο» των Φυσικών Επιστημών: Εκφραστικά συστήματα και παιδαγωγικές χρήσεις

Κ. Δημόπουλος, Διδάσκων στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αιγαίου

Σ. Mατιάτος, Κέντρο Περιβαλλοντικής 'Ερευνας και Εκπαίδευσης «Γαία»

Β. Κουλαϊδής, Καθηγητής στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Πατρών

49

Το Μουσείο ως χώρος Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες: 'Ερευνα και Πράξη Παναγιώτης Κόκκοτας και Κατερίνα Πλακίτση, Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών

59

Αξιοποίηση του Μουσείου ως χώρου εκπαίδευσης στις Φυσικές  Επιστήμες: Ερευνητικά συμπεράσματα από φοιτητές και επιμορφούμενους δασκάλους στο Π.Τ.Δ Ε. Αθηνών Κατερίνα Πλακίτση και Παναγιώτης Κόκκοτας, Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών

61

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 1: Από τον αντιπραγματισμό στο ευρώ

Θ- Κεχαγιάς, Αικ. Κακούρη, Ελ. Κοκκοσιέλη, Φ. Κακκαβάκη,  Ασημακοπούλου, Ι. Κοθώνας, Αθ. Κομίνη, Εκπαιδευτικοί

 

63

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 2; Η Μηλιά: Κύκλος ζωής και οικονομική αξιοποίηση

Γ. Κανατά, Ι. Στεφανίδης, Δ. Καρακούση, Ευαγ. Μακρής, Ολ. Μαρίνου, Εκπαιδευτικοί

66

ΠΡΑΞΗ

 

«Οι Σχολικοί Σύμβουλοι προτείνουν...»

 

Οργανώνοντας τη διδακτική πράξη: παιδαγωγικές μεταβλητές-αποφάσεις

Γιάννος Καρανίκας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ4

68

Η συμβολή της μεταγνώσης στο Σχεδιασμό Σχεδίων Ερευνητικής Εργασίας: «Τεχνολογία». Ένα παράδειγμα

 Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση, Δρ. Εκπ/κής Τεχνολογίας, Σχολικός Σύμβουλος Δ. Ε

76

Εκπαιδευτικά νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο

84

«Οι Εκπαιδευτικοί προτείνουν...»

 

Χρήση οπτικοακουστικών μέσων διδασκαλίας. Μια εφαρμογή

Θεόδωρος Κεχαγιάς, Εκπαιδευτικός

86

Μια πρόταση για τη λειτουργία του Μύθου στη διδασκαλία του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών

Παναγιώτης Πήλιουρας, Δάσκαλος, Υπ. Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών

Παπαελευθερίου Αθανασία, Φοιτήτρια, Π.Τ.Δ,Ε. του Παν. Αθηνών.

98

Δραστηριότητες με χρήση υπολογιστή

Κατερίνα Μαλαμίτσα, Δασκάλα, Υπ. Διδάκτορας στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών

104

Επέκταση των φύλλων εργασίας του σχολικού βιβλίου

«Φυσικές Επιστήμες» της Ε' Δημοτικού. Δραστηριότητες με απλά υλικά.

Μύρωνας Μαυρογιαννάκης, Δάσκαλος, Μεταπτυχιακός Φοιτητής στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών.

111

Επέκταση των φύλλων εργασίας του σχολικού βιβλίου

«Φυσικές Επιστήμες» της Ε' Διδακτική ενότητα: «Ο αέρας»

Ανδρέας Γρίλλιας, Δάσκαλος, Μαθηματικός

114

Βιβλιοπαρουσιάσεις-βιβλιοκριτική

117

Ενδιαφέρουσες σελίδες στο διαδίκτυο

121

 

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Ιουνίου 07, 2003