[Company Logo Image]

Home Up ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ
2ο ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΣ 13 - 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2003

Home
Up

 

της Σύνταξης

   

Από τη στήλη αυτή, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους  εσάς που με τη θετική υποδοχή του πρώτου τεύχους του περιοδικού μας συμβάλλετε και ενισχύετε την προσπάθεια έκδοσης ενός περιοδικού για τις Φυσικές Επιστήμες που έλειπε από το χώρο της εκπαίδευσης. Είναι βέβαιο ότι το περιοδικό χρειάζεται συνεχή βελτίωση τόσο στο περιεχόμενο του όσο και στην αισθητική του εμφάνιση. Αυτό αποτελεί μέλημα και ευθύνη της συντακτικής επιτροπής. Ωστόσο θεωρούμε ότι το αποτέλεσματα θα είναι ακόμη καλύτερο ου προέλθει από τnv αλληλεπίδραση που θα έχουμε μαζί σας. Γι αυτό το λόγο θα θέλαμε αυτή η σχέση/αλληλεπίδραση να εδραιωθεί από την αρχή για να 'ναι πιο στερεή και πιο εποικοδομητική.

 Όπως θα έχετε διαπιστώσει από το πρώτο τεύχος του περιοδικού, η αρθογραφία στο σύνολο της, ακολουθεί τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα και εστιάζει σε τομείς που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα. Έτσι δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα που αφορούν στη διαθεματική προσέγγιση, προτείνονται διδακτικές στρατηγικές που συνάδουν με τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα και μπορούν με ευκολία να αποτελέσουν μέρος των προγραμμάτων διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών αλλά και των καινοτόμων δράσεων της ευέλικτης ζώνης.

Σε αυτό το τεύχος, τα άρθρα που παρουσιάζονται θίγουν καίρια προβλήματα της διδασκαλίας των Φ.Ε, και γενικότερα της εκπαίδευσης όπως π.χ. ο ρόλος της γλώσσας στη διδασκαλία και τη μάθηση των φυσικών εννοιών, το περιεχόμενο και η δομή των προτεινόμενων νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων, οι απόψεις εκπαιδευτικών νια περιβαλλοντικά ζητήματα, θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο για την προσέγγιση των Φ.Ε. μέσω της Μουσειακής Αγωγής, η εισαγωγή στις έννοιες

Φίλες και Φίλοι

της πολυπλοκότητας κ.ά. Εξίσου ενδιαφέροντα θεωρούμε τα άρθρα που προτείνονται από Σχολικούς Συμβούλους και εκπαιδευτικούς της πράξης αφού αποτελούν προϊόν ιης πρακτικής εμπειρίας και της πιλοτικής εφαρμογής σε πραγματικές καταστάσεις μάθησης. Έτσι οι εκπαιδευτικοί μπορούν με άξονα τα προτεινόμενα φύλλα εργασίας να δομήσουν δικές τους δραστηριότητες και πρακτικές που θα ανταποκρίνονται στους στόχους τους και θα είναι συμ­βατές με τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών ιούς. Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να αναπτύξουν τα δικά τους Σχέδια Ερευνητικής Εργασίας (ΣΕΕ), νέα προγράμματα μουσειακής εκπαίδευσης κα: να εφαρμόσουν ή να επεκτείνουν τις προτεινόμενες πειραματικές δραστηριότητες οι οποίες αποτελούν επέκταση των νέων σχολικών εγχειριδίων για τις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό Σχολείο και στο Νηπιαγωγείο.

 Από τη θέση αυτή, θα θέλαμε, εκ νέου, να σας προσκαλέσουμε να στηρίξετε την προσπάθεια έκδοσης του περιοδικού και να συμβάλλετε αποτελεσματικά καταθέτοντας τόσο τις απόψεις σας και τις παρατηρήσεις σας όσο και εργασίες/ άρθρα/πρακτικές/ Project που εντάσσονται στη φιλοσοφία και τη θεματολογία του εν λόγω περιοδικού. Επίσης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις σελίδες του περιοδικού υπάρχει μία φόρμα η οποία μπορεί να συμπληρωθεί από κάθε ενδιαφερόμενο/η και να αποσταλεί στον εκδότη του περιοδικού προκειμένου να γίνει συνδρομητής.

Καλή σχολική χρονιά με κεφι κα δημιουργικότητα!!

Η συντακτική επιιροπή

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Δεκεμβρίου 12, 2002