ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

β. Σε περιοδικά:

 

Ελληνικά

1.        Διδακτικές στρατηγικές για την προώθηση εννοιολογικών αλλαγών στη Φυσική μια πρόταση για εποικοδομητική προσέγγιση των θερμικών φαινομένων: Εκπαιδευτικά τευχ. 36, 1994.

2.     Κόκκοτας Π., Βλάχος Ι., (1998) Εννοιολογικά Εφόδια και εμπόδια για την ανάπτυξη των σωματιδιακών μοντέλων της ύλης σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Επιθεώρηση Φυσικής, Περίοδος Γ΄, Τόμος Η΄, Τεύχος 26,Καλοκαίρι 1998, σσ14-22.

3.     Οι εξετάσεις ως μέσω κοινωνικής επιλογής, Νεοελληνική Παιδεία, τευχ. 10, Καλοκαίρι 1987.

4.     Το καινούργιο βιβλίο Φυσικής της Α΄ Λυκείου, Φιλοσοφία και δομή του. Τα Εκπαιδευτικά, τευχ. 5, Gutenberg, Αθήνα, Φθινόπωρο 1986.

5.     Διαδικασίες μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες”, Τα Εκπαιδευτικά, τευχ. 1,Gutenberg, Αθήνα, Νοέμβρης 1985.

6.     “Αξιολόγηση μερικών μεθόδων διδασκαλίας των Φυσικών”. Λόγος και Πράξη, τευχ. 23-24, 1984.

7.     Το καινούργιο βιβλίο Φυσικής της Γ΄ Λυκείου: “Μεθόδευση και Φιλοσοφία”, Φυσικός Κόσμος, τεύχ. 91, Μάρτης 1984.

8.     “Ιστορική ανασκόπηση της διδασκαλίας των Φυσικών στη Μ.Ε. από το 1830 μέχρι σήμερα”. Επιστημονική Σκέψη, τευχ. 15, Σεπτέμβρης-Οκτώβρης 1983.

9.     “Ένα σχέδιο αναλυτικού προγράμματος της Φυσικής της Γ΄ Λυκείου, δέσμες (Α,Β), θέμα για συζήτηση και προβληματισμό. Λόγος και Πράξη, τευχ. 18, Φθινόπωρο 1982.

10. “Ενοποίηση της διδασκαλίας των Φυσικών στο Γυμνάσιο” Σύγχρονη Εκπαίδευση, τεύχ. 8, 1982.

11. “Τα σχολικά εγχειρίδια των Φυσικών”, Διαβάζω, τεύχος 47, Νοέμβρης 1981.

12. “Τα Φυσικά στο Λύκειο”, Νέα Παιδεία, τευχ. 1, Αθήνα, Χειμώνας 1981.

13. “Η διδασκαλία των Φυσικών στο Δημοτικό Σχολείο”, Νέα Παιδεία, τευχ. 13, Αθήνα, 1980.

14. “Η διδασκαλία των Φυσικών στο Γυμνάσιο”, Νέα Παιδεία, τευχ. 15, Αθήνα, Φθινόπωρο 1980.

15. “Τα οπτικοακουστικά μέσα και η εκπαιδευτική πραγματικότητα στη χώρα μας”. Λόγος και Πράξη, τευχ. 12, Αθήνα, Φθινόπωρο 1980.

16. “Δημοκρατική διοίκηση της εκπαίδευσης” Λόγος και Πράξη, τευχ. 7, Αθήνα, Φθινόπωρο 1979.

  

Ξένα

  

1.     Kokkotas P., Vlachos I. αnd Koulaidis V., Teaching the topic of the particulate nature of matter in prospective teachers’ training courses., International Journal of Science Education, 1998, Vol 20, No 3, pp 291-303

 

2.     Kokkotas P., Vlachos I., Koulaidis V. & Hatzinikita V., (1998) “The role of the pictorial representations of the particulate nature of matter in understanding the relevant concepts included in science textbooks.”  Science Education. Pages 16 (υπό δημοσίευση)

 

 

 

 

 

     
  Τελευταία ενημέρωση: 04 Οκτωβρίου 2002  
Επικοινωνία   |Σχόλια   Αρχική Σελίδα