ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

1.ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

 α. Σε πρακτικά Συνεδρίων:

1.     Η αναλυτική σκέψη σε μαθητές ηλικίας 16-18 ετών: Ανάλυση των αποτελεσμάτων του Δ΄ Πανελλήνιου διαγωνισμού Φυσικής (συνεργασία) πρακτικά: Ε΄ κοινό συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και της Ένωσης Κυπρίων Φυσικών, 1994.

 2.     Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών από τα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά εγχειρίδια. Η προοπτική του 21ου αιώνα. Πρακτικά: Πανελλήνιο παιδαγωγικό εκπαιδευτικό Συνέδριο, Αθήνα, 1994.

 3.     The Language of Physics: A case study of the concept of force in primary Education: Proceedings of the International conference on thinking science for teaching, Roma, 1994 (συνεργασία).

 4.     Εναλλακτικές απόψεις επιμορφούμενων δασκάλων στο Π.Ε.Κ. Αθήνας σε πειράματα ηλεκτρισμού. Πρακτικά: Κοινό Συνέδριο Ελλήνων και Κυπρίων Φυσικών, Λευκωσία, 1994. (συνεργασία).

 5.     Η εκπαίδευση αυτών που θα διδάξουν Φυσικές Επιστήμες το 2000. Η πρόταση της UNESCO και η Ελληνική πραγματικότητα  (συνεργασία) πρακτικά συνεδρίου της ΕΕΦ, 1994.

 6.     Instructional Strategies to promote conceptual change in Physics for a constructivist approach to teaching students through practical work (συνεργασία).

 7.     Σύγκριση των αντιλήψεων των τεταρτοετών φοιτητών του ΠΤΔΕ και μαθητών Ε΄ και Στ΄ Τάξης του Δημοτικού, σχετικά με την έννοια της άνωσης στα υγρά (συνεργασία) πρακτικά συνεδρίου της ΕΕΦ, 1993.

 8.     Η εποικοδομητική προσέγγιση στη διδασκαλία και στη μάθηση των Μαθηματικών και Φυσικών στο Δημοτικό Σχολείο  (συνεργασία) πρακτικά συνεδρίου της ΕΜΕ, 1993.

 9.     Εναλλακτικές απόψεις μετεκπαιδευομένων καθηγητών των Φυσικών Επιστημών στα Π.Ε.Κ. Αθήνας σε θέματα ηλεκτρισμού  (συνεργασία) πρακτικά συνεδρίου της ΕΕΦ, 1993.

 10. Το μαθηματικό περιεχόμενο της Φυσικής και τα Μαθηματικά, όπως καταγράφονται στα σχολικά βιβλία Γυμνασίου - Λυκείου  (συνεργασία) πρακτικά συνεδρίου της ΕΜΕ, 1993.

 11. Children’s and Undergraduate students conceptions of the changes in the state of water. A. Bargellini, P. Todesco (Eds), Proceedings of the 2nd European Conference on Research in Chemical Education, 1993, Pisa. (συνεργασία).

12. The concept of Molecule in fourth year Primary Education students of the University of Athens. In A. Bargellini, P. Todesco (Eds), Proceedings of the 2nd European Conference on Research in Chemical Education, 1993, Pisa. (συνεργασία).

 13. Students’ alternative ideas on Heat and Temperature: A proposal for a constructivist approach to Science teaching through practical work. Proceedings of the conference on Learning Science, University of Leeds 1993 (συνεργασία)

 14. The processes of Science in Aristotle and their importance in modern science teaching especially in primary and lower secondary grades in K.Paraskevopoulos (ed): Proceedings Vo 1 of the 1st General Conference of the Balkan  Physical Union in Thessaloniki 1991.

 15. Π. Κόκκοτας, Χ. Δούκας: “Εκπαίδευση και οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα”, Εισήγηση στο Α΄ εκπαιδευτικό συνέδριο καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης: Πρακτικά α΄ εκπαιδευτικού συνεδρίου ΟΛΜΕ, Αθήνα, 1982.

 16. Επιστημονικές διαδικασίες και επιστημονικές έννοιες των Φυσικών επιστημών στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου. Η έννοια της κίνησης, όπως την αντιλαμβάνονται τα νήπια 5-6 ετών.

 

 

 

 

 

 

     
  Τελευταία ενημέρωση: 04 Οκτωβρίου 2002  
Επικοινωνία   |Σχόλια   Αρχική Σελίδα