Science education
History of Science
Teaching & Learning Strategies
The case of falling bodies project
 


The case of falling bodies project

   

Γ) Αξιοποίηση του παιχνιδιού στη διδακτική πράξη

 
     
     

Πιάσ’ το αν μπορείς!

     
           
 

Οι συμμετέχοντες σε ζευγάρια παίζουν το παιχνίδι «πιάσ’ το αν μπορείς!».

Ο ένας από κάθε ζευγάρι αφήνει ένα σώμα (μολύβι, στυλό, ραβδί κ.ά.) που έχει ορθογώνιο σχήμα να πέσει και ο άλλος προσπαθεί να το πιάσει.

Αυτό είναι αδύνατο ακόμα και εάν τα χέρια τους βρίσκονται στον ίδιο κατακόρυφο άξονα επειδή η συνδυασμένη ανθρώπινη αντίληψη και αντίδραση σε μια κίνηση είναι πιο αργή από την αυξανόμενη ταχύτητα με την οποία πέφτουν τα σώματα εξαιτίας της βαρύτητας.

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ο δάσκαλος ή η δασκάλα ενθαρρύνει τη συζήτηση γύρω από την ελεύθερη πτώση, την ταχύτητα των σωμάτων που πέφτουν, την ανθρώπινη αντίληψη και την ταχύτητα των αντανακλαστικών αντιδράσεων..