Οδηγίες για τη συγγραφή
των εργασιών
Το περιοδικό
«Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών-Έρευνα και Πράξη» είναι ένα περιοδικό με
κριτές / μέλη της επιστημονικής επιτροπής. Συνεπώς, η δημοσίευση των
μελετών, άρθρων και άλλων κειμένων γίνεται κατόπιν κρίσης και ασφαλώς βάση
του προγραμματισμού του περιοδικού (αφιερώματα, ύλη κλπ). Τα άρθρα και οι
μελέτες θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, τεκμηριωμένα βιβλιογραφικά και να
δίνεται έμφαση τόσο στην έρευνα όσο και στη διδακτική πρακτική. Επίσης
γίνονται αποδεκτές προτάσεις για καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις σε
συγκεκριμένες ενότητες ή μαθήματα των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο και
το Δημοτικό Σχολείο τα οποία έχουν δοκιμαστεί στη σχολική τάξη. Τα κείμενα
που μας αποστέλλονται για δημοσίευση θα πρέπει να είναι γραμμένα σε
ηλεκτρονική μορφή και να αποστέλλονται στη διεύθυνση:
(Για το περιοδικό «Διδασκαλία των Φυσικών
Επιστημών-Έρευνα και πράξη», Γραφείο Καθηγητή Π. Κόκκοτα. Ναυαρίνου 13α
, 10680, Αθήνα ) ή με e-mail:
info@primedu.uoa.gr
Αν υποδειχθούν διορθώσεις,
προσθήκες ή βελτιώσεις από την επιστημονική επιτροπή θα πρέπει απαραίτητα να
λαμβάνονται υπόψη από τους συγγραφείς των εργασιών και άρθρων.
Η εργασία δε θα πρέπει να ξεπερνά τις 12
σελίδες, μέγεθος σελίδας Α4, γραμματοσειρά
Times New Roman,
μέγεθος γραμμάτων 12, διάστιχο μονό, μορφοποίηση
Bold
και Italic.
Οι εργασίες θα πρέπει να συνοδεύονται με
βιβλιογραφία η οποία θα παρουσιάζεται στο τέλος του κειμένου, ενώ στο κυρίως
σώμα της εργασίας θα πρέπει να υπάρχει η αντίστοιχη αναφορά.
Για παράδειγμα:
Arons,
A.
(1992).
Επιμέλεια Βαλαδάκης Α., Οδηγός διδασκαλίας της Φυσικής, Εκδόσεις Τροχαλία,
Αθήνα
Butzow C. & Butzow J. (1994)
Intermediate science
through children΄s
literature, Teacher ideas press, Colorado
Clasersfeld, v. E.(1995)
Radical Constructivism. A Way of knowing and Learning. The Falmer Press
London. Washington, D.C.
Cohen, E. (1994).
Designing Groupwork. New York and London: Teachers College Press.
Κάτω από τον τίτλο της
εργασίας θα πρέπει να γράφεται το όνομα ή τα ονόματα των συγγραφέων καθώς
επίσης η ιδιότητά του/οι ιδιότητές τους.
|