της Σύνταξης |
2 |
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ Ε.ΔΙ.Φ.Ε |
3 |
Στήλη επικοινωνίας |
5 |
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ |
|
Σύγχρονες τάσεις στην Εκπαίδευση των παιδιών στην
Τεχνολογία. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση Α. Τασιός
(*) Χ. Σολομωνίδου (**), (*) Υπ. Διδάκτωρ, (**) Αναπλ. Καθηγήτρια, Π.Τ Δ.Ε.
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
6 |
«Το κύτταρο είναι κάτι σαν κρέας...». Η κατανόηση της
έννοιας του κυττάρου από τους μαθητές της ΣΤ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
Ε Μαυρικάκη (*). Α. Αλευριάδου (**), Μ. Σακάγλου
(**). Ε. Μάνθου (***), (*) Λέκτορας Βιολογίας, Π.Τ.Δ.Ε Φλώρινας, Α.Π.Θ.,
(**) Λέκτορας Ψυχολογίας, Π.Τ.Ν. Φλώρινας, Α.Π.Θ., {***) Δασκάλα |
14 |
Η επίδραση της εκ γενετής ολικής τύφλωσης στις νοητικές
αναπαραστάσεις των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Φίλιππος Κατσούλης. Διευθυντής του Ειδικού Δημοτικού
Σχολείου Τυφλών Καλλιθέας |
23 |
Το εννοιολογικό πλαίσιο της βαρύτητας, η επίδραση του στις
νοητικές αναπαρασταθείς των παιδιών για το εσωτερικό της γης και προτάσεις
για τη διδασκαλία αυτών των θεμάτων (β' μέρος),
Ισμήνη Ιωαννίδου. Φυσικός - Διδάκτωρ της Διδακτικής
των Φυσικών Επιστημών |
29 |
Ο ρόλος των μοντέλων στη διδασκαλία της Χημείας. Η
περίπτωση των οξέων και των βάσεων
Μαργαρίτα Κουσαθανά, Διδάκτωρ Διδακτικής της Χημείας
|
36 |
Συμβάλλουν τα σχολικά εγχειρίδια: «Φυσικές Επιστήμες·· των
Ε' και στ' τάξεων του Δημοτικού Σχολείου στην καλλιέργεια της Κριτικής
Σκέψης του μαθητή; Αικατερίνη Μαλαμίτσα (*),
Ιωάννης Σταράκης (*), Ευφημία Σωτηρίου (**), Εύα Μπάλλα (***), Αθηνά
Τρελλσπουλου (***}, Λίλα Ευγενίδου (***) (*) Δασκαλα/ος,
Υποψ. Διδάκτορας στο ΠΤΔΕ του Παν/μίου Αθηνών, (**) Βιολόγος, Υποψ.
Διδάκτορας στο Τμήμα, Βιολογίας του Παν/μίου Αθηνών, (***) Μεταπτυχιακή
Φοιτήτρια στο ΠΤΔΕ του Παν/μίου Αθηνών |
42 |
Το εποικοδομητικό περιβάλλον μάθησης ως
δημιουργικό πλαίσιο για την εμφάνιση μεταγνωοτικών στρατηγικών
Αικατερίνη Ριζάκη (*), Ειρήνη Σπυράτου (**), Κατερίνα
Ασημακοπούλου(**), Μεταξία Λαμπόγλου (**), (*) Υποψήφια Διδάκτορας ΠΤΔΕ του
Παν. Αθηνών, (**) Μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΠΤΔΕ του Παν. Αθηνών |
48 |
Τα κειμενικά είδη στα σχολικά
εγχειρίδια των Φυσικών Επιστημών του Γυμνασίου
Μαρία Χατζή (*), Κυριάκος Κυριακού (**), Δημήτρης
Μαντζουρίδης (**), Λουκίο Πρίνου (**), Ιωάννα Σπηλιοπούλου (**), (*)
Υποψήφια Διδάκτορας ΠΤΔΕ του Παν. Αθηνών. (**) Μεταπτυχιακός/ή φοιτητής/τρία
ΠΤΔΕ του Παν. Αθηνών |
54 |
Γνωστική Επιτάχυνση μέσω διδασκαλίας
Φυσικών Επιστημών. Περιγραφή του θεωρητικού υπόβαθρου του προγράμματος CASE
Γιώργος Δαμασκόπουλος, Εκπαιδευτής Νοητικής
Επιτάχυνσης |
62 |
Σχεδιασμός και πραγματοποίηση
ημι-δομημένης συνέντευξης προκειμένου να ελεγχθούν οι ιδέες ενός μαθητή/μιας
μαθήτριας για το ηλεκτρικό ρεύμα Παρασκευάς Θ.
Παρασκευάς, Δάσκαλος, Μεταπτυχιακός φοιτητής ΕΑΠ |
63 |
Εκπαιδευτικά νέα από την Ελλάδα και τον
κόσμο |
77 |
ΠΡΑΞΗ |
|
«Οι σχολικοί σύμβουλοι προτείνουν...»,
|
|
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Φυσικές Επιστήμες. Η Συμβολή
των Φυσικών Επιστημών στη διάχυση της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης σε κάθε
σχολική κοινότητα Σωτηρία Σαμπάνη, Σχολική
Σύμβουλος ΔΕ. Γ΄ Δ/νσης Αθηνών |
80 |
Οι Εκπαιδευτικοί προτείνουν..."
|
|
Προτάσεις - ιδέες για δραστηριότητες επέκτασης στο
κεφάλαιο της φωτοσύνθεσης Ευσταθία Μαυροειδή,
Δασκάλα. |
87 |
«Χρυσοπράσινο φύλλο» ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής
Εκπαίδευσης Ελλάδας- Κύπρου
Γιώργος Κ. Μαντάς, Δάσκαλος.
ΜΔΔΕ του Παν. Αθηνών |
91 |
Το Ηλεκτρονικό Φύλλο Εργασίας, εποικοδομητικού τύπου, ως
διδακτικό εργαλείο στην προσέγγιση εννοιών των Φυσικών Επιστημών. Μια
Δικτυακή εφαρμογή για την Ανάκλαση του Φωτός, Ιωάννης Σταράκης (*}.
Ευαγγελία Μπάλλα (**), (*) Δάσκαλος, Υποψ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ του Παν/μίου
Αθηνών. (**) Δασκάλα, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια στο ΠΤΔΕ του Παν/μίου Αθηνών |
94 |
Βιβλιοπαρουσιάσεις- βιβλιοκριτική |
98 |
Ενδιαφέρουσες σελίδες στο διαδίκτυο |
102 |
|
|
|
|
|
|