της Σύνταξης |
2 |
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ Ε.ΔΙ.Φ.Ε |
3 |
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ |
|
Η στεγανότητα και η αναχρονιστικότητα των νέων Αναλυτικών
Προγραμμάτων των Φυσικών Επιστημών. Παναγιώτης
Κόκκοτας, Καθηγητής στο Π.Τ.Δ.Ε. του Παν. Αθηνών |
6 |
Συγκριτική μελέτη του ισχύοντος και του νέου Προγράμματος
Σπουδών Χημείας Γυμνασίου Αντώνιος Σ. Μπομπέτσης
(*), Ιωάννης Σινιγάλιας (**) (*) Χημικός, M.Ed,
Ph.D., Σύμβουλοςτου Π.Ι., (**) Χημικός, Μ.Α., Ph.D., καθηγητής Β'/θμιας
Εκπαίδευσης |
9 |
Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε ένα συνεργατικό
μαθησιακό περιβάλλον, Παναγιώτης Κόκκοτας,
Παναγιώτης Πήλιουρας, Π.Τ.Δ.Ε. Παν. Αθηνών |
14 |
Μια καινοτόμος διδακτική προσέγγιση για τη διδασκαλία της
παράλληλης σύνδεσης αντιστάσεων σε μαθητές/τριες της Ε' και Στ' τάξης του
Δημοτικού Σχολείου, Βασιλική Πιλάτου (*), Ελένη
Σταυρίδου (**) (*) Δασκάλα, Υποψήφια διδάκτωρ, (**)
Καθηγήτρια Διδακτικής Φυσικών Επιστημών, Παν. Θεσσαλίας |
23 |
Αρχές ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού για την προώθηση της
επιστημονικής εγγραμματοσύνης στο πλαίσιο των μαθημάτων των Φυσικών
Επιστημών. Η περίπτωση ενός CD-ROM για τη διδασκαλία της Βιοτεχνολογίας στο
Γυμνάσιο, Κώστας Δημόπουλος (*), Δημήτρης Νοταράς
(**), Κώστας Καμπουράκης (**) (*) Παιδαγωγικό Τμήμα
Παν. Αιγαίου, (**) Επαιδευτήρια «Γείτονα» |
36 |
Εκπαίδευση από απόσταση: Ανάπτυξη συνεργατικού
περιβάλλοντος στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών σε Δημοτικά Σχολεία στην
Κύπρο, Παναγιώτης Αναστασιάδης (*), Κων/νος
Κωνσταντίνου (**), Αλεξία Σεβαστίδου (**) Αγαθή
Ελευθερίου (***), Μιχάλης Χριστοδίδης (***), Χριστιανό Φιλιππίδου (****),
Μαρία Αχιλλέως (****) (*) Παν. Κρήτης, (**) Παν. Κύπρου, (***) Ελένειο Δημ.
Σχολείο Λευκωσίας, (****) Θ' Δημ. Σχολείο Πάφου |
41 |
Το εννοιολογικό πλαίσιο της βαρύτητας,
η επίδραση του στις νοητικές αναπαραστάσεις των παιδιών για το εσωτερικό της
γης και προτάσεις για τη διδασκαλία αυτών των θεμάτων (Μέρος 1ο),
Ισμήνη Ιωαννίδου, Φυσικός, Διδάκτωρ της Διδακτικής των
Φυσικών Επιστημών |
50 |
Εκπαιδευτικά νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο 63 |
63 |
ΠΡΑΞΗ |
|
Τι έχουν «μάθει» οι μαθητές μας μετά τη διδασκαλία της
φωτοσύνθεσης; Λούκια Πρίνου,
Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης |
67 |
Σχέδιο μαθήματος για την Ε' τάξη - Φυσικές Επιστήμες -
Τεύχος 1ο - Φύλλο Εργασίας 4 «Το φως και οι σκιές των σωμάτων»
Περσεφόνη Σιμενή(*), Ευθύμιος Σταμούλης(**), Μύρωνας
Μαυρογιαννάκης(***) (*)Δασκ.
μετ. ΜΔΔΕ, (**) Δασκ. μεταπτ. φοιτ. ΠΤΔΕ, υπ. ΙΚΥ (***) Δάσκ. μεταπτ. φοιτ.
ΠΤΔΕ |
71 |
Σχέδιο μαθήματος για την Στ' τάξη - Φυσικές Επιστήμες -
Τεύχος 1ο - Φύλλο Εργασίας 7: «Η ανάλυση του φωτός»
Βασιλεία Δηλαβέρη (*), Ευθύμιος Σταμούλης
(**), Μύρωνας Μαυρογιαννάκης (***),
(*)Δασκ. μετ. ΜΔΔΕ,
(**) Δασκ. μεταπτ. φοιτ. ΠΤΔΕ, υπ. ΙΚΥ (***) Δάσκ. μεταπτ. φοιτ. ΠΤΔΕ
(Κάντε
κλικ εδώ για να χρησιμοποιήσετε τις συνδέσεις του φύλλου εργασίας) |
77 |
Επέκταση των Φύλλων Εργασίας του σχολικού βιβλίου «Φυσικές
Επιστήμες». Δραστηριότητες με απλά υλικά,
Μύρωνας Μαυρογιαννάκης, Δάσκαλος, Μεταπτυχιακός φοιτητής Π.Τ.Δ.Ε. Παν.
Αθηνών |
87 |
Περιβαλλοντική εκπαίδευση και Φυσικές Επιστήμες. «Το νερό
στη ζωή μας». Α' τάξη Δημοτικού
Μαρία Καπλάνη, Δασκάλα |
90 |
Πρόταση διδασκαλίας του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών με
τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή Φύλλο εργασίας για
τη διδασκαλία της ενότητας «Ο κύκλος του νερού»
Ευρυδίκη Καρρά, Αθηνά Τρελλοπούλου, Μεταπτυχιακές
φοιτήτριες Π.Τ.Δ.Ε. Παν. Αθηνών |
97 |
Επικοινωνία αναγνωστών |
103 |
Βιβλιοπαρουσιάσεις-βιβλιοκριτική |
104 |
Ενδιαφέρουσες σελίδες στο διαδίκτυο |
108 |
|
|
|
|
|
|