| |
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα |
|
|
|
|
18:30-20:30 |
Συμπόσιο 1 |
Αίθουσα |
|
|
Προεδρείο: |
|
Οργανώτρια: |
Εποικοδομητικές στρατηγικές για την εισαγωγή των Φυσικών Επιστημών στην
προσχολική εκπαίδευση |
|
Σολομωνίδου X., Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε.,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Συζητήτριες: |
|
|
Κακανά Δ.-Μ., Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο
Θεσσαλίας |
|
|
Χρηστίδου Β., Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο
Θεσσαλίας |
|
|
|
|
|
Χρηστίδου B., |
Διδακτικές δραστηριότητες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας:
Το φαινόμενο της βροχής |
|
Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Κακανά Δ.-Μ., |
|
Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Δημητρίου Α., |
|
Διδάσκουσα βάσει Π.Δ. 407/80 Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Αιγαίου |
|
Μπονώτη Φ., |
|
Λέκτορας Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
|
Συνεργασία: Δημούδη Α., |
|
|
Φοιτήτρια Π.Τ.Π.Ε.
Πανεπιστημίου |
|
|
Θεσσαλίας |
|
|
|
|
|
Μιχαλοπούλου Κ.
Λέκτορας Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
Ιδέες και αναπαραστάσεις παιδιών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τον αέρα και
τις δράσεις του κινούμενου και του θερμαινόμενου αέρα |
|
Καζέλα Κ., |
Μύηση παιδιών προσχολικής ηλικίας στο φαινόμενο της τήξης με την παροχή
θερμότητας από θερμαντική συσκευή, μέσω της εργασίας σε ομάδες |
|
Νηπιαγωγός, Λέκτορας Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
|
Κακανά Δ-Μ. |
|
Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Σολομωνίδου Χ., |
Σύγχρονες τάσεις στα αναλυτικά προγράμματα των Φυσικών Επιστημών για την
προσχολική εκπαίδευση |
|
Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Κακανά Δ.-Μ. |
|
Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
|
|
11:30-13:30 |
Συμπόσιο 3 |
Αίθουσα |
|
|
Προεδρείο: |
|
Οργανώτρια: |
To μουσείο ως χώρος εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες: τάσεις και
προοπτικές στα προπτυχιακά και επιμορφωτικά προγράμματα εκπαιδευτικών
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
|
Πλακίτση Κ., |
|
Δασκάλα- Φυσικός-Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε.,
Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Συζητητής: |
|
|
Καριώτογλου Π.,
Επίκουρος Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλονίκης |
|
|
|
|
|
Πλακίτση Κ.,
Δασκάλα-Φυσικός-Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών
Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
Αξιοποίηση του μουσείου ως χώρου εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες:
ερευνητικά συμπεράσματα από φοιτητές και επιμορφούμενους δασκάλους στο
Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών |
|
Φραγκή Δ., |
Ο νέος ρόλος του μουσείου στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων: εφαρμογή
στα εκπαιδευτικά προγράμματα |
|
Δασκάλα- Μεταπτυχιακή φοιτήτρια, |
Α) η ελιά και τα προϊόντα της |
|
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
β) ορυκτά – πετρώματα |
|
Πουργούρη Κ., * |
Παρουσίαση εκπαιδευτικών προγραμμάτων δημόσιων-ιδιωτικών μουσείων: μια
συγκριτική θεώρηση |
|
Ευγενίδου Γ., * |
|
*Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
|
Αργυροπούλου Ε., * |
Μοντέλο εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια της Μουσειακής Αγωγής για τα
απειλούμενα είδη της Μεσόγειου: το δελφίνι |
|
Κατρακάζου Ε., * |
|
Σιδερίδου Ε., * |
|
*Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
|
|
Τουμπακάρη Φ., * |
Σμυρίδα: ένα υλικό που χάθηκε από την οικονομία αναβιώνει μέσα από ένα
διαθεματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής |
|
Αρτεμάκη Α., * |
|
Ξανθοπούλου Μ., * |
|
*Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
|
Κεχαγιάς Θ., * |
Από τον αντιπραγματισμό στο ευρώ |
|
Κακούρη Α., * |
|
|
Κοκκοσιέλη Ε., * |
|
|
Κακκαβάκη Φ., * |
|
|
Ασημακοπούλου Ι., * |
|
|
Κοθώνας Γ., * |
|
|
Κομίνη Α., * |
|
|
*Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
|
|
Κανατά Γ., * |
Η μηλιά: κύκλος ζωής και οικονομική αξιοποίηση |
|
Στεφανίδης Ι., * |
|
|
Καρακούση Δ.., * |
|
|
Μακρής Ε., * |
|
|
Μαρίνου Ο., * |
|
|
*Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης |
|
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα |
|
|
|
18:30-20:30 |
Συμπόσιο 2 |
Αίθουσα |
|
|
Προεδρείο: |
|
Οργανώτρια: |
Χρήση εκπαιδευτικού υλικού πολυμέσων για τη διδασκαλία και μάθηση των
Φυσικών Επιστημών |
|
Σολομωνίδου X., Επίκουρη Καθηγήτρια, |
|
Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Συζητήτριες: |
|
|
Γρηγοριάδου Μ., Επίκουρη Καθηγήτρια, |
|
|
Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
|
Σταυρίδου Ε., Καθηγήτρια, |
|
|
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
|
Μητρόπουλος Δ., * Ρηγούτσος Α., * Σαμαράκου Μ., * |
Μαθαίνοντας για τα ηλεκτρικά κυκλώματα με ένα λογισμικό εποικοδομητικού
τύπου |
|
Γρηγοριάδου Μ., *
Επίκουρη Καθηγήτρια, |
|
|
*Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
|
Κολοκοτρώνης Δ., |
Αλληλεπιδράσεις Σωμάτων: ένα αλληλεπιδραστικό λογισμικό πολυμέσων για
εποικοδομητική διδασκαλία της Νευτώνειας Δυναμικής |
|
Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης, |
|
Σολομωνίδου X., Επίκουρη Καθηγήτρια, |
|
Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Σολομωνίδου X., Επίκουρη Καθηγήτρια, |
Μελέτη φαινομένων και μοντέλων Γεωμετρικής Οπτικής στο εικονικό εργαστήριο
του εκπαιδευτικού λογισμικού «Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α.» |
|
Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Σταυρίδου Ε., Καθηγήτρια, |
|
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Σταυρίδου Ε., Καθηγήτρια, |
Διαθεματικές προσεγγίσεις για το Δημοτικό σχολείο με τη βοήθεια του
λογισμικού «Δυνάμεις και Κινήσεις Γύρω μας» |
|
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Σολομωνίδου X., Επίκουρη Καθηγήτρια, |
|
Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Γραμμένος Σ., Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης- Χημικός, |
Διδασκαλία της έννοιας της πυκνότητας με τη βοήθεια εκπαιδευτικού
λογισμικού: Αξιοποίηση των καταγραφών του λογισμικού για την ανάλυση και την
μελέτη των μαθησιακών αποτελεσμάτων |
|
Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, |
|
Δημητριάδης Σ., |
|
Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης - Πληροφορικός, |
|
Σταυρίδου Ε., Καθηγήτρια, |
|
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
| |
|