[Company Logo Image]

Home Up ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΡΩΙ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 email: info@primedu.uoa.gr

Home
Up

 

Κυριακή 2 Απριλίου 2002 –Πρωί
Τέσσερις Παράλληλες Συνεδρίες
     
11:00-12:30 Συνεδρία 22 Αίθουσα
  Διδακτικές Στρατηγικές Προεδρείο:
  Πατσαδάκης Μ.,  Σχεδιασμός και εφαρμογή διδακτικών παρεμβάσεων: Οι «λεπτές αποχρώσεις»  των διδακτικών πρακτικών των έμπειρων εκπαιδευτικών.
  Υποψήφιος Διδάκτορας
  Τσελφές Β., 
  Αναπληρωτής Καθηγητής,
  Τ.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Καριώτογλου Π.,
  Επίκουρος Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε.,
  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  
  Ψύλλος Δ.,
  Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε.,
  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  
  Κουσαθανά Μ.,  Δημιουργώντας διασυνδέσεις στο Αναλυτικό Πρόγραμμα  Γυμνασίου Λυκείου μέσο δράσεων τύπου Project
  Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών – Χημικός ( Π.Σ.Π.Α)
  Τσουμπελής Λ.,  Η θεωρία των θεμελιωδών διδακτικών αλληλεπιδράσεων: μια θεωρία λειτουργίας των γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες μέσα στο σχολικό περιβάλλον
  Διδάκτορας Πανεπιστήμιο Λυών – Χημικός, 
  Grea J., 
  Διδάκτορας, Πανεπιστήμιο Λυών
     
Κυριακή 21 Απριλίου 2002 –Πρωί
   
11:00-12:30 Συνεδρία 23 Αίθουσα
  Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων Προεδρείο:
  Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών  
  Στεφανή Χ.,  Το κβαντομηχανικό μοντέλο του ατόμου και οι εναλλακτικές αντιλήψεις των μαθητών του Λυκείου
  Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης 
  Τσίπης Κ., Καθηγητής Κβαντικής Χημείας, 
  Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Χαντσαρίδου Α., * Εκπαιδεύοντας τους τελειόφοιτους Φυσικούς στη διδασκαλία: Περίπτωση των Αρμονικών Ταλαντώσεων.
  Υποψήφια Διδάκτορας, 
  Πολάτογλου Χ., * Αναπληρωτής Καθηγητής, 
  * Τμήμα Φυσικής, Τομέας Φυσικής Στερεάς Κατάστασης,  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης   
  Σκουμιός Μ.,  Ο ρόλος του πλαισίου στις αντιλήψεις μαθητών για τη θερμότητα
  Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αιγαίου 
  Χατζηνικήτα Β.,
  Επίκουρη Καθηγήτρια, Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αιγαίου 
     
11:00-12:30 Συνεδρία 24 Αίθουσα
  Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο Προεδρείο:
  Στυλιανίδου Φ., Διδάκτορας- Ερευνήτρια, Πανεπιστήμιο Αιγαίου  Η χρήση νέων τεχνολογιών στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών: Η αναδιαμόρφωση τους από τον εκπαιδευτικό
  Σαρμονικά Μ., * Η διαδικασία μοντελοποίησης της ανάπτυξης του φυτού σε εκπαιδευτικό λογισμικό: μία μελέτη περίπτωσης
  Ζόγκζα Β., * 
  Κόμης Β., *
  * Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών  
  Σωτηρόπουλος Δ., Φυσικός,  Πειραματική μελέτη με το λογισμικό Mathematica της προσομοιωμένης ταλάντωσης
  Μεταπτυχιακός Φοιτητής Ε.Κ.Π.Α., 
  Βαλασιάδης Ο., * Αναπληρωτής Καθηγητής, 
  Πολάτογλου Χ., * Αναπληρωτής Καθηγητής, 
  * Τμήμα Φυσικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
   
Κυριακή 21 Απριλίου 2002 –Πρωί
   
11:00-12:30 Συνεδρία 25 Αίθουσα
  Αναλυτικά Προγράμματα Προεδρείο:
  Σχολικά εγχειρίδια  
  Πλακίτση Κ., Διαθεματικό πλαίσιο προγράμματος σπουδών για τη διδασκαλία της έννοιας του χρόνου στην υποχρεωτική εκπαίδευση
  Δασκάλα-Φυσικός-Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Κόκκοτας Π., 
  Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών,
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Κούκλης Ε.,  Οι έννοιες ρίσκο/ διακινδύνευση και κίνδυνος στη διδασκαλία και μάθηση των Φυσικών Επιστημών
  Φυσικός, Υποψήφιος Διδάκτορας,
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Κωστόπουλος Δ., 
  Ομότιμος Καθηγητής,
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Λοντρίδου Π., Σχολικά εγχειρίδια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για θέματα σχετικά με τον καιρό και το κλίμα
  Υποψήφια Διδάκτορας,
  Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  Παπαδημητρίου Β.,
  Αναπληρώτρια Καθηγήτρια,
  Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 
12:30-14:00 Συζήτηση σε στρογγυλό τραπέζι Αμφιθέατρο Aula
14:00-14:30 Λήξη Συνεδρίου  
  Ανάθεση του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ε.ΔΙ.Φ.Ε.  

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Απριλίου 06, 2002