Κυριακή 2 Απριλίου 2002 –Πρωί |
Τέσσερις Παράλληλες Συνεδρίες |
|
|
|
11:00-12:30 |
Συνεδρία 22 |
Αίθουσα |
|
Διδακτικές Στρατηγικές |
Προεδρείο: |
|
Πατσαδάκης Μ., |
Σχεδιασμός και εφαρμογή διδακτικών παρεμβάσεων: Οι «λεπτές αποχρώσεις» των
διδακτικών πρακτικών των έμπειρων εκπαιδευτικών. |
|
Υποψήφιος Διδάκτορας |
|
Τσελφές Β., |
|
Αναπληρωτής Καθηγητής, |
|
Τ.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Καριώτογλου Π., |
|
Επίκουρος Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., |
|
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλονίκης |
|
Ψύλλος Δ., |
|
Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., |
|
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλονίκης |
|
Κουσαθανά Μ., |
Δημιουργώντας διασυνδέσεις στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Γυμνασίου Λυκείου μέσο
δράσεων τύπου Project |
|
Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών – Χημικός ( Π.Σ.Π.Α) |
|
Τσουμπελής Λ., |
Η θεωρία των θεμελιωδών διδακτικών αλληλεπιδράσεων: μια θεωρία λειτουργίας
των γνώσεων στις Φυσικές Επιστήμες μέσα στο σχολικό περιβάλλον |
|
Διδάκτορας Πανεπιστήμιο
Λυών – Χημικός, |
|
Grea J., |
|
Διδάκτορας, Πανεπιστήμιο Λυών |
|
|
|
Κυριακή 21 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
|
|
11:00-12:30 |
Συνεδρία 23 |
Αίθουσα |
|
Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων |
Προεδρείο: |
|
Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών |
|
|
Στεφανή Χ., |
Το κβαντομηχανικό μοντέλο του ατόμου και οι εναλλακτικές αντιλήψεις των
μαθητών του Λυκείου |
|
Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης |
|
Τσίπης Κ., Καθηγητής Κβαντικής Χημείας, |
|
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
Χαντσαρίδου Α., * |
Εκπαιδεύοντας τους τελειόφοιτους Φυσικούς στη διδασκαλία: Περίπτωση των
Αρμονικών Ταλαντώσεων. |
|
Υποψήφια Διδάκτορας, |
|
Πολάτογλου Χ., *
Αναπληρωτής Καθηγητής, |
|
* Τμήμα Φυσικής, Τομέας Φυσικής Στερεάς Κατάστασης,
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
|
Σκουμιός Μ., |
Ο ρόλος του πλαισίου στις αντιλήψεις μαθητών για τη θερμότητα |
|
Υποψήφιος
Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου |
|
Χατζηνικήτα Β., |
|
Επίκουρη
Καθηγήτρια, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου |
|
|
|
11:00-12:30 |
Συνεδρία 24 |
Αίθουσα |
|
Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο |
Προεδρείο: |
|
Στυλιανίδου Φ., Διδάκτορας- Ερευνήτρια, Πανεπιστήμιο
Αιγαίου |
Η χρήση νέων τεχνολογιών στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών: Η αναδιαμόρφωση
τους από τον εκπαιδευτικό |
|
Σαρμονικά Μ., * |
Η διαδικασία μοντελοποίησης της ανάπτυξης του φυτού σε εκπαιδευτικό
λογισμικό: μία μελέτη περίπτωσης |
|
Ζόγκζα Β., * |
|
Κόμης Β., * |
|
* Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών |
|
|
Σωτηρόπουλος Δ., Φυσικός, |
Πειραματική μελέτη με το λογισμικό Mathematica της προσομοιωμένης ταλάντωσης |
|
Μεταπτυχιακός Φοιτητής Ε.Κ.Π.Α., |
|
Βαλασιάδης Ο., * Αναπληρωτής Καθηγητής, |
|
Πολάτογλου Χ., * Αναπληρωτής Καθηγητής, |
|
* Τμήμα Φυσικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
|
|
Κυριακή 21 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
|
|
11:00-12:30 |
Συνεδρία 25 |
Αίθουσα |
|
Αναλυτικά Προγράμματα |
Προεδρείο: |
|
Σχολικά εγχειρίδια |
|
|
Πλακίτση Κ., |
Διαθεματικό πλαίσιο προγράμματος σπουδών για τη διδασκαλία της έννοιας του
χρόνου στην υποχρεωτική εκπαίδευση |
|
Δασκάλα-Φυσικός-Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε.,
Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Κόκκοτας Π., |
|
Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, |
|
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Κούκλης Ε., |
Οι έννοιες ρίσκο/ διακινδύνευση και κίνδυνος στη διδασκαλία και μάθηση των
Φυσικών Επιστημών |
|
Φυσικός, Υποψήφιος Διδάκτορας, |
|
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Κωστόπουλος Δ., |
|
Ομότιμος Καθηγητής, |
|
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Λοντρίδου Π., |
Σχολικά εγχειρίδια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για θέματα
σχετικά με τον καιρό και το κλίμα |
|
Υποψήφια Διδάκτορας, |
|
Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Παπαδημητρίου Β., |
|
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, |
|
Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
12:30-14:00 |
Συζήτηση σε στρογγυλό τραπέζι |
Αμφιθέατρο Aula |
14:00-14:30 |
Λήξη Συνεδρίου |
|
|
Ανάθεση του 2ου
Πανελληνίου Συνεδρίου της Ε.ΔΙ.Φ.Ε. |
|