[Company Logo Image]

Home Up ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΡΩΙ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 email: info@primedu.uoa.gr

Home
Up

 

 

Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί
     
11:30-13:30 Συνεδρία 9 Αίθουσα
  Διδακτικές Στρατηγικές Προεδρείο:
  Μαρινόπουλος Δ.,
Δάσκαλος – Υποψήφιος Διδάκτορας,  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Πως αντιλαμβάνονται οι μαθητές/ριες της Ε’ και Στ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου τη μεταφορά της αέριας ρύπανσης: η έννοια της αραίωσης
  Σταυρίδου Ε., Καθηγήτρια,  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  Καμπεζά Μ., Εμπόδια – στόχοι στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας: η Γη ως ουράνιο σώμα και χώρος διαβίωσης 
  Μεταπτυχιακή φοιτήτρια
  Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών
  Ραβάνης Κ.,
  Αναπληρωτής Καθηγητής,
  Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών
  Θωμαδάκη Στ.,  Διδακτική Aξιοποίηση της Ιστορίας του Πειράματος Michelson-Morley
  Δασκάλα-Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια, Π.Τ.Δ.Ε.,Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Σκορδούλης Κ., 
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Μπάκολης Α., 
Μεταπτυχιακός Φοιτητής στη Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Οι εννοιολογικοί χάρτες ως μέσο κατηγοριοποίησης προβλημάτων: εφαρμογή σε προβλήματα χημικής ισορροπίας
  Σταμοβλάσης Δ.,
  Διδάκτορας Διδακτικής Φυσικών Επιστημών, Χημικός, Μ.Sc, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Τσαπαρλής Γ.,
  Αναπληρωτής Καθηγητής Διδακτικής Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί
     
11:30-13:30 Συνεδρία 10 Αίθουσα
  Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων
 Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών
Προεδρείο:
  Κώτσης Κ.,
Επίκουρος Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Γνώσεις Φοιτητών Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης για την ύπαρξη των δυνάμεων του βάρους, της τριβής, της άνωσης των υγρών και της αντίστασης του αέρα.
  Παπαφώτης Γ.,
Κάτοχος Μ.Δ.Ε. και Υποψήφιος Διδάκτορας στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Παρανοήσεις μαθητών Γ΄ Λυκείου στις έννοιες της Κβαντοχημείας
  Τσαπαρλής Γ.,
Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Μαυρογιαννάκης Μ., * Οικοδομώντας αντιλήψεις για τη διδασκαλία και τη μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες. Έρευνα σε τεταρτοετείς φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών.
  Δάσκαλος- Μεταπτυχιακός Φοιτητής  
  Κόκκοτας Π., *
  Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών 
  Πήλιουρας Π., * Δάσκαλος- Υποψήφιος Διδάκτορας
  Μαλαμίτσα Α., * 
  Δασκάλα-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης
  * Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών  
  Κολοκοτρώνης Δ.,  Αναπαραστάσεις παιδιών 11–16 ετών για την αλληλεπίδραση μεταξύ σωμάτων και για τον 3ο νόμο του Νεύτωνα
  Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης
  Σολομωνίδου Χ., 
  Επίκουρος Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο  Θεσσαλίας
  Χατόγλου Ε.,  Πόσο μπορεί να επηρεάσει ένα μάθημα Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών μετεκπαιδευόμενους μελλοντικούς και εν  ενεργεία εκπαιδευτικούς
  Χημικός, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Σταμοβλάσης Δ., 
  Διδάκτορας Χημικός, Μεταδιδακτορικός ερευνητής. Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Τσαπαρλής Γ., Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
   
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί
     
11:30-13:30 Συνεδρία 11 Αίθουσα
  Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο Προεδρείο:
  Κούτσικος Η.,  Τηλετάξεις Κωφών και Βαρηκόων Μαθητών Δημοτικών Σχολείων 
  Διδάκτορας, Πάρεδρος ε.θ. Οικολογίας & Περιβάλλοντος Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
  Δεληγιάννης Φ., 
  Εκπαιδευτικός Πληροφορικής Β/θμιας Εκπαίδευσης Υποψήφιος Διδάκτορας Τμήμα Κοινωνιολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο
  Πυρίνη Α., 
  Μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΠΜΣ «Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη»
  Σαχινίδου Ν.,  Η σημασία του διαλόγου κατά τη χρήση εποικοδομητικού τύπου λογισμικού για την κατανόηση της ελεύθερης πτώσης των σωμάτων
  ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
  Σταυρίδου Ε.,
  Καθηγήτρια, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  Τσαγκογέωργα Α., Το διαδίκτυο ως πεδίο διερεύνησης των ορίων και των δυνατοτήτων  της εικόνας στις Φυσικές Επιστήμες:  Η περίπτωση του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος
  Φυσικός, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Χαλκιά Κρ., 
  Φυσικός, Λέκτορας Π.Τ.Δ.Ε.  Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Αρβανιτάκης Κ.,  H Εννοιολογική Αλλαγή και η Χρήση Αλληλεπιδραστικών Εκπαιδευτικών Λογισμικών για τη Διδασκαλία του Ήχου στο Δημοτικό Σχολείο
  Δάσκαλος – Φυσικός- Master στη Διδακτική της Φυσικής- Υποψήφιος Διδάκτορας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 
  Τσουπάκης Ε., 
  Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Μπαζάνος Π.,  Προσομοιώσεις με υπολογιστή στη διδασκαλία των Φ.Ε. χρησιμοποιώντας απλά μέσα
  Καθηγητής Χημικός, Γυμνάσιο Γαργαλιάνων
  Κίτσος Ι., 
  Καθηγητής Φυσικός, Ενιαίο Λύκειο Γαργαλιάνων
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί
11:30-13:30 Συνεδρία 12 Αίθουσα
  Αναλυτικά Προγράμματα Προεδρείο:
  Σχολικά εγχειρίδια  
  Καρύδας Α., «ICMAS: ένα μοντέλο έρευνας για τη μελέτη & ανάλυση των νέων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Φυσικών Επιστημών για τον 21o αιώνα»
  Δάσκαλος - Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Κουμαράς Π.,
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Σωτηράκου Μ., Τα μοντέλα στις εικόνες των σχολικών εγχειριδίων Φυσικής του Γυμνασίου
  Φυσικός – Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Χαλκιά Κρ., 
  Φυσικός-Λέκτορας, Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Πέτσιος Σ.,  Βασικές χημικές γνώσεις που φέρνουν οι μαθητές από το γυμνάσιο στο λύκειο: σύγκριση του προηγούμενου και του τρέχοντος προγράμματος
  Χημικός- Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης, Μεταπτυχιακός φοιτητής στη Διδακτική των Φ.Ε.
  Σταμοβλάσης Δ., 
  Διδάκτορας Διδακτικής των Φ.Ε., Χημικός, ΜSc.
  Παπαφώτης Γ.,  
  Κάτοχος Μ.Δ.Ε. και Υποψήφιος Διδάκτορας στη Διδακτική των Φυσικών των Επιστημών
  Τσαπαρλής Γ.,
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Σταμούλη Α.,
Δασκάλα
Βασικές πτυχές της σχολικής γνώσης μέσα από τα βιβλία της Πατριδογνωσίας και της Μελέτης Περιβάλλοντος: κριτική και ερευνητική παρουσίαση βασισμένη στις πέντε αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος. 
  Μάντζαρης Ι., 
  Δάσκαλος, Φιλόλογος
13:30-15:30 Διάλειμμα  

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Απριλίου 06, 2002