Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
|
|
11:30-13:30 |
Συνεδρία 9 |
Αίθουσα |
|
Διδακτικές Στρατηγικές |
Προεδρείο: |
|
Μαρινόπουλος Δ.,
Δάσκαλος – Υποψήφιος Διδάκτορας,
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο
Θεσσαλίας |
Πως αντιλαμβάνονται οι μαθητές/ριες της Ε’ και Στ’ τάξης του Δημοτικού
Σχολείου τη μεταφορά της αέριας ρύπανσης: η έννοια της αραίωσης |
|
Σταυρίδου Ε., Καθηγήτρια, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο
Θεσσαλίας |
|
Καμπεζά Μ., |
Εμπόδια – στόχοι στη σκέψη των παιδιών προσχολικής ηλικίας: η Γη ως ουράνιο
σώμα και χώρος διαβίωσης |
|
Μεταπτυχιακή φοιτήτρια |
|
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών |
|
Ραβάνης Κ., |
|
Αναπληρωτής Καθηγητής, |
|
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών |
|
Θωμαδάκη Στ., |
Διδακτική Aξιοποίηση της Ιστορίας του Πειράματος Michelson-Morley |
|
Δασκάλα-Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια, Π.Τ.Δ.Ε.,Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Σκορδούλης Κ., |
|
Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Μπάκολης Α.,
Μεταπτυχιακός Φοιτητής στη Διδακτική Φυσικών Επιστημών,
Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Οι εννοιολογικοί χάρτες ως μέσο κατηγοριοποίησης προβλημάτων: εφαρμογή σε
προβλήματα χημικής ισορροπίας |
|
Σταμοβλάσης Δ., |
|
Διδάκτορας Διδακτικής Φυσικών Επιστημών, Χημικός, Μ.Sc, Τμήμα Χημείας,
Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
|
Τσαπαρλής Γ., |
|
Αναπληρωτής Καθηγητής Διδακτικής Φυσικών Επιστημών, Τμήμα Χημείας, Τομέας
Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
|
|
|
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
|
|
11:30-13:30 |
Συνεδρία 10 |
Αίθουσα |
|
Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων
Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών |
Προεδρείο: |
|
Κώτσης Κ.,
Επίκουρος Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο
Ιωαννίνων |
Γνώσεις Φοιτητών Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης για την ύπαρξη
των δυνάμεων του βάρους, της τριβής, της άνωσης των υγρών και της αντίστασης
του αέρα. |
|
Παπαφώτης Γ.,
Κάτοχος Μ.Δ.Ε. και Υποψήφιος Διδάκτορας στη Διδακτική
των Φυσικών Επιστημών |
Παρανοήσεις μαθητών Γ΄ Λυκείου στις έννοιες της Κβαντοχημείας |
|
Τσαπαρλής Γ.,
Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, Τομέας
Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
|
Μαυρογιαννάκης Μ., * |
Οικοδομώντας αντιλήψεις για τη διδασκαλία και τη μάθηση στις Φυσικές
Επιστήμες. Έρευνα σε τεταρτοετείς φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου
Αθηνών. |
|
Δάσκαλος- Μεταπτυχιακός
Φοιτητής |
|
Κόκκοτας Π., * |
|
Καθηγητής της
Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών |
|
Πήλιουρας Π., *
Δάσκαλος- Υποψήφιος Διδάκτορας |
|
Μαλαμίτσα Α., * |
|
Δασκάλα-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης |
|
* Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
|
Κολοκοτρώνης Δ., |
Αναπαραστάσεις παιδιών 11–16 ετών για την αλληλεπίδραση μεταξύ σωμάτων και
για τον 3ο νόμο του Νεύτωνα |
|
Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης |
|
Σολομωνίδου Χ., |
|
Επίκουρος Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Χατόγλου Ε., |
Πόσο μπορεί να επηρεάσει ένα μάθημα Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών
μετεκπαιδευόμενους μελλοντικούς και εν ενεργεία εκπαιδευτικούς |
|
Χημικός, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας,
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
|
Σταμοβλάσης Δ., |
|
Διδάκτορας Χημικός, Μεταδιδακτορικός ερευνητής. Τμήμα Χημείας, Τομέας
Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
|
Τσαπαρλής Γ., Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Χημείας,
Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
|
|
|
|
|
|
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
|
|
11:30-13:30 |
Συνεδρία 11 |
Αίθουσα |
|
Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο |
Προεδρείο: |
|
Κούτσικος Η., |
Τηλετάξεις
Κωφών και Βαρηκόων Μαθητών Δημοτικών Σχολείων |
|
Διδάκτορας, Πάρεδρος ε.θ. Οικολογίας & Περιβάλλοντος Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
|
Δεληγιάννης Φ., |
|
Εκπαιδευτικός Πληροφορικής Β/θμιας Εκπαίδευσης Υποψήφιος Διδάκτορας Τμήμα
Κοινωνιολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο |
|
Πυρίνη Α., |
|
Μεταπτυχιακή φοιτήτρια ΠΜΣ «Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη» |
|
Σαχινίδου Ν., |
Η σημασία του διαλόγου κατά τη χρήση εποικοδομητικού τύπου λογισμικού για
την κατανόηση της ελεύθερης πτώσης των σωμάτων |
|
ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας |
|
Σταυρίδου Ε., |
|
Καθηγήτρια, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
|
Τσαγκογέωργα Α., |
Το διαδίκτυο ως πεδίο διερεύνησης των ορίων και των δυνατοτήτων της
εικόνας στις Φυσικές Επιστήμες: Η περίπτωση του ηλεκτρομαγνητικού
φάσματος |
|
Φυσικός, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Χαλκιά Κρ., |
|
Φυσικός, Λέκτορας
Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Αρβανιτάκης Κ., |
H Εννοιολογική Αλλαγή και η Χρήση Αλληλεπιδραστικών Εκπαιδευτικών Λογισμικών
για τη Διδασκαλία του Ήχου στο Δημοτικό Σχολείο |
|
Δάσκαλος – Φυσικός- Master στη Διδακτική της Φυσικής- Υποψήφιος Διδάκτορας,
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
Τσουπάκης Ε., |
|
Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
Μπαζάνος Π., |
Προσομοιώσεις με υπολογιστή στη διδασκαλία των Φ.Ε. χρησιμοποιώντας απλά
μέσα |
|
Καθηγητής Χημικός, Γυμνάσιο Γαργαλιάνων |
|
Κίτσος Ι., |
|
Καθηγητής Φυσικός, Ενιαίο Λύκειο Γαργαλιάνων |
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Πρωί |
11:30-13:30 |
Συνεδρία 12 |
Αίθουσα |
|
Αναλυτικά Προγράμματα |
Προεδρείο: |
|
Σχολικά εγχειρίδια |
|
|
Καρύδας Α., |
«ICMAS: ένα μοντέλο έρευνας για τη μελέτη & ανάλυση των νέων Εκπαιδευτικών
Προγραμμάτων Φυσικών Επιστημών για τον 21o αιώνα» |
|
Δάσκαλος - Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
Θεσσαλονίκης |
|
Κουμαράς Π., |
|
Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
Σωτηράκου Μ., |
Τα μοντέλα στις εικόνες των σχολικών εγχειριδίων Φυσικής του Γυμνασίου |
|
Φυσικός – Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Χαλκιά Κρ., |
|
Φυσικός-Λέκτορας,
Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
Πέτσιος Σ., |
Βασικές χημικές γνώσεις που φέρνουν οι μαθητές από το γυμνάσιο στο λύκειο:
σύγκριση του προηγούμενου και του τρέχοντος προγράμματος |
|
Χημικός- Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης, Μεταπτυχιακός φοιτητής στη Διδακτική
των Φ.Ε. |
|
Σταμοβλάσης Δ., |
|
Διδάκτορας Διδακτικής των Φ.Ε., Χημικός, ΜSc. |
|
Παπαφώτης Γ., |
|
Κάτοχος Μ.Δ.Ε. και Υποψήφιος Διδάκτορας στη Διδακτική των Φυσικών των
Επιστημών |
|
Τσαπαρλής Γ., |
|
Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο
Ιωαννίνων |
|
Σταμούλη Α.,
Δασκάλα |
Βασικές πτυχές της σχολικής γνώσης μέσα από τα βιβλία της Πατριδογνωσίας και
της Μελέτης Περιβάλλοντος: κριτική και ερευνητική παρουσίαση βασισμένη στις
πέντε αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος. |
|
Μάντζαρης Ι., |
|
Δάσκαλος, Φιλόλογος |
13:30-15:30 |
Διάλειμμα |
|