[Company Logo Image]

Home Up ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 email: info@primedu.uoa.gr

Home
Up

 

  Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα

 

15:30-16:15 Προσκεκλημένη ομιλία-  Αμφιθέατρο Aula
  Ζαγούρας Χ., Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών Διευθυντής Τομέα Επιμόρφωσης και Κατάρτισης του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
Πέντε Παράλληλες Συνεδρίες
     
16:15-18:00 Συνεδρία 13 Αίθουσα
  Διδακτικές Στρατηγικές Προεδρείο:
  Κουμαράς Π., Ένα νέο υδραυλικό ανάλογο του ηλεκτρικού κυκλώματος
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Περδίκης Γ., Δοκιμή και αξιολόγηση ενός νέου υδραυλικού αναλόγου του ηλεκτρικού κυκλώματος ως διδακτικό εργαλείο
  Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης
  Κουμαράς Π.,
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Καρνέζου Μ., Πρακτικές εκπαιδευτικών όταν συνοδεύουν μαθητές στο Τεχνικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
  Μεταπτυχιακή φοιτήτρια, 
  Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 
  Καριώτογλου Π., 
  Επίκουρος Καθηγητής,
  Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Τσουμέτης Α., Η διδασκαλία των μη γραμμικών δυναμικών συστημάτων στο Δημοτικό Σχολείο
  Τσελφές Β., 
  Αναπληρωτής Καθηγητής,
  Τ.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Πατσαδάκης Μ.,
  Υποψήφιος Διδάκτορας
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
   
16:15-18:00 Συνεδρία 14 Αίθουσα
  Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων Προεδρείο:
   Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών  
  Σολομωνίδου Χ.,  Η αντίληψη ότι ο αέρας υπάρχει παντού ως εμπόδιο για την κατανόηση της δομής της ύλης
  Επίκουρη Καθηγήτρια,  
  Π.Τ.Π.Ε.,  Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 
  Λοντρίδου Π., 
  Φυσικός-Υποψήφια διδάκτορας,  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 
  Καλπία Β., Οι απόψεις και οι δυσκολίες φοιτητών για την ανάκλαση του φωτός
  Υποψήφια Διδάκτορας, 
  Π.Τ.Δ.Ε., Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
  Μίχας Π.,
  Επίκουρος Καθηγητής ,
  Π.Τ.Δ.Ε , Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης 
  Καμηλάτος Χ., Χημικός- Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης, Ανάλυση επιδόσεων στις πανελλαδικές εξετάσεις Χημείας Γενικής Παιδείας 1999
  Μεταπτυχιακός φοιτητής στη Διδακτική των Φ.Ε.
  Σταμοβλάσης Δ., Διδάκτορας Διδακτικής των Φ.Ε.
  Ζαρωτιάδου Ε., Διδάκτορας Διδακτικής της Χημείας
  Παπαοικονόμου Δ., Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης
  Τσαπαρλής Γ.,Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Πήλιουρας Π., Συγκριτική μελέτη των απόψεων των Ελλήνων και Κυπρίων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συνεργατική μάθηση στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
  Δάσκαλος- Μαθηματικός- Υποψήφιος Διδάκτορας, 
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Κόκκοτας Π.,
  Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Γεωργίου Α., Φοιτητής στο Π.Τ.Δ.Ε.,
  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Νικολάου Χ., Φοιτήτρια στο Π.Τ.Δ.Ε.,
  Πανεπιστήμιο Αθηνών
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
16:15-18:00   Αίθουσα
  Συνεδρία 15 Προεδρείο:
  Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο  
  Μίχας Π.,  Χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή για τη διδασκαλία της τάσης από επαγωγή
  Επίκουρος Καθηγητής, Π.Τ.Δ.E.,
  Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
  Ψωίνος Γ.,  Ανάπτυξη Πολυμεσικής Εφαρμογής για την Εισαγωγή Βασικών Εννοιών των Μη Γραμμικών Δυναμικών Συστημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  Φυσικός-Καθηγητής Πληροφορικής Β/θμιας Εκπαίδευσης, M.Sc. Ηλεκτρονικοί Αυτοματισμοί, Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών, 
  Σκορδούλης Κ., 
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Θάνος Δ.,  Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και υπολογιστές στη μελέτη προβλημάτων της Δυναμικής-- Εφαρμογή στη Φυσική του Λυκείου
  Φυσικός - Διδάκτορας Μαθηματικών Ε.Μ.Π. - Υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Γ’' Διεύθυνση Δ.Ε. Αθηνών
  Παναγιώτου Α.,  Εφαρμογή Πολυμέσων με θέμα: «Οι καταστάσεις της ύλης»
  Χημικός Μηχανικός, Καθηγητής Β/θμιας, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης, Διδακτική της Χημείας και Νέες Τεχνολογίες
  Γιαννακουδάκης Π.,
  Αναπληρωτής Καθηγητής-Εργαστήριο Φυσικής Χημείας,
  Τμήμα Χημείας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
16:15-18:00 Συνεδρία 16 Αίθουσα
  Αναλυτικά Προγράμματα Προεδρείο:
  Σχολικά εγχειρίδια  
  Χατζηγεωργίου Γ.,  Οι Φυσικές Επιστήμες από μια ολιστική-οικολογική προοπτική και ορισμένοι προβληματισμοί σχετικοί με τους σκοπούς και τα περιεχόμενα των Αναλυτικών Προγραμμάτων
  Επίκουρος Καθηγητής, ΤΕΠΑΕ Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  Έξαρχος Γ.,
  Υποψήφιος Διδάκτορας, ΤΕΠΑΕ Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  Κουνατίδου Χ., Διερευνώντας προτάσεις για τα Αναλυτικά Προγράμματα Φυσικών Επιστημών του 21ου αιώνα: η περίπτωση του Science beyond 2000
  Δασκάλα – Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης
  Καριώτογλου Π., 
  Επίκουρος Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε.,
  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Τσελφές Β., 
  Αναπληρωτής Καθηγητής,
  Τ.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Σκλαβενίτη Σ.,
Εκπαιδευτικός  Β/θμιας Εκπαίδευσης, Υποψήφια Διδάκτορας,, Π.Τ.Δ.Ε.,   Πανεπιστήμιο Πατρών
Αποτελέσματα από την ανάλυση των σχολικών εγχειριδίων για τις Φυσικές Επιστήμες
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
16:15-18:00   Αίθουσα
  Συνεδρία 17 Προεδρείο:
  Φυσικές Επιστήμες-Τεχνολογία-Κοινωνία  
  Χατζηνικήτα Β., Εννοιολογική και γλωσσολογική ανάλυση παιδικών βιβλίων: η περίπτωση της “Αντζέντας 21 για παιδιά”
  Επίκουρη Καθηγήτρια, 
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  Χρηστίδου Β.,
  Επίκουρη Καθηγήτρια, 
  Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  Δημητρίου Α. ,
  Διδάκτορας-διδάσκουσα,
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  Κεκές Ι.,
Λέκτορας, Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πολυπλοκότητα και μοντελοποίηση ανάμεσα στο  «Μέρος» και στο «Όλο». Μια Συστημική-Κυβερνητική προσέγγιση με έμφαση στην παρατήρηση ενός συστήματος με «Διαδοχική επιλεκτική εστίαση»
  Δημόπουλος Κ., Φυσικός-Διδάσκων,  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου Ο ημερήσιος τύπος ως εκπαιδευτικό υλικό για την προώθηση της επιστημονικής και της τεχνολογικής εγγραματοσ
  Δρακοπούλου Μ., Κουλτούρα και Οπτική Επικοινωνία ό,τι αφορά τα εγχειρίδια των Φυσικών Επιστημών
  Δασκάλα-Υποψήφια Διδάκτορας,
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Σκορδούλης Κ.,
  Αναπληρωτής Καθηγητής, 
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Χαλκιά Κρ., 
  Φυσικός, Λέκτορας, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
8:00-18:30 Διάλειμμα  
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
18:30-20:30 Συνεδρία 18 Αίθουσα
  Διδακτικές Στρατηγικές Προεδρείο:
  Σαραντόπουλος Π.,  Απόψεις μαθητών Γυμνασίου για χυμικά φαινόμενα- Χυμικές αντιδράσεις και ο παρεμβατικός ρόλος των αναλογιών
  Χημικός- Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης, 
  Διδάκτορας στη Διδακτική των φυσικών Επιστημών
  Πιλάτου Β.,  Συσχετίζοντας την παράλληλη σύνδεση λαμπών στο εργαστήριο με την παράλληλη σύνδεση συσκευών στο σπίτι: αναπαραστάσεις μαθητών/ριών Ε’ και Στ’ τάξης του δημοτικού σχολείου
  Δασκάλα - Υποψήφια Διδάκτορας, 
  Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  Σταυρίδου Ε., 
  Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  Πήλιουρας Π., Το επίπεδο διαλόγου και συζήτησης στη διδασκαλία των Φ.Ε. του Δημοτικού Σχολείου 
  Δάσκαλος – Υποψήφιος Διδάκτορας, 
  Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Κόκκοτας Π., 
  Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Χατζή Μ.,  
  Δασκάλα - Υποψήφια Διδάκτορας,
  Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Ριζάκη Α., 
  Δασκάλα-Υποψήφια Διδάκτορας, 
  Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Ντάλης Στ., 
  Φοιτητής, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Παπαελευθερίου Α., 
  Φοιτήτρια, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Παντίδης Στ., * Η διαπολιτισμική διάσταση στη συνεργατική μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες
  Σταυρίδου Ε., *  Καθηγήτρια,
  * Π.Τ.Δ.Ε.,   Πανεπιστημίου Θεσσαλίας  
     
   
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
18:30-20:30 Συνεδρία 19 Αίθουσα
  Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων Προεδρείο:
   Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών  
  Τσιτουρίδου Μ.,
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Παιδαγωγική Σχολή,Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Διδάσκοντας τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση: οι απόψεις των νηπιαγωγών
  Σταμοβλάσης Δ.,  Θεωρία πολυπλοκότητας: δυνατότητες εφαρμογής μη γραμμικών μεθόδων σε ποσοτικές έρευνες της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών
  Χημικός, M.Sc.-Διδάκτορας Διδακτικής των Φ.Ε., Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Τσαπαρλής Γ.,
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Χημείας, 
  Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Ριζάκη Α., Πώς οι μαθητές 10-12 ετών χρησιμοποιούν  την έννοια της ενέργειας για να ερμηνεύσουν την ανάπτυξη της έμβιας ύλης με βάση τον εννοιολογικό πυρήνα «κατάσταση- αλλαγή-διατήρηση»
  Δασκάλα- Υποψήφιος Διδάκτορας, 
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Κόκκοτας Π.,
  Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Κουτσιούμπα –Παιονίδου Μ.,  Αρχή ανεξαρτησίας των κινήσεων: Εξάρτηση των ιδεών των μαθητών από το σύστημα αναφοράς
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  Ιωαννίδου Ι., 
  Πειραματικό Σχολείο ΑΠΘ
  Φισφή Α., Η ανάλυση της συζήτησης ως εργαλείο ανίχνευσης των απόψεων και των πρακτικών των δασκάλων για την αξιολόγηση των μαθητών τους στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών
  Μεταπτυχιακή φοιτήτρια, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Χαλκιά Κρ.,
  Φυσικός, Λέκτορας Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Αθηνών 
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
18:30-20:30 Συνεδρία 20 Αίθουσα
  Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο Προεδρείο:
  Κόκκοτας Π., Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε,.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών Παραδοσιακές «εντάσεις» γύρω από νέες και καινοτομικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών (Αξιολόγηση προσομοιώσεων, που υλοποιούνται με τη βοήθεια του λογισμικού «Πολλαπλές Αναπαραστάσεις»)
  Πολυζώης Γ.,
  Φυσικός, Ενιαίο Λύκειο Περάματος Ρεθύμνου
  Βλάχος Ι., Διδάκτορας Διδακτικής των Φ.Ε.  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών,  Σχολικός Σύμβουλος
  Ριζάκη Α., 
  Δασκάλα-Υποψήφια Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Αλιμήσης Δ., Καθηγητής, Παιδαγωγική Τεχνική Σχολή Πάτρας (ΠΑ.ΤΕ.Σ. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.)  Μελέτη της κίνησης με λογισμικό Μοντελοποίησης
  Μαλαμίτσα Α., Διδασκαλία εννοιών των Φυσικών Επιστημών στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου σε Περιβάλλον Τ.Π.Ε. Μια εποικοδομητική προσέγγιση – Η περίπτωση της διδασκαλίας εννοιών του Ηλεκτρισμού 
  Δασκάλα-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης, 
  Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Κόκκοτας Π.,
  Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Πλακίτση Α., 
  Δασκάλα, Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, 
  Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Σταμούλης Ε., Δάσκαλος-Υπότροφος του Ι.Κ.Υ.-Μεταπτυχιακός φοιτητής, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Γρίλλιας Αν., Δάσκαλος-Μαθηματικός
  Τζάστας Γ., Προσομοιώσεις εργαστηρίων Φυσικής Λυκείου. Ένα δυναμικό εικονικό περιβάλλον μάθησης
  Φυσικός- Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης- Μεταπτυχιακός Φοιτητής στο τμήμα «MSc. Computer Based Learning», Πανεπιστήμιο Southampton/U.K.
  Λαζαρίνης Φ.,  Προβληματισμοί και προτάσεις για το μάθημα «Τεχνολογία Επικοινωνιών» Β' τάξης Ενιαίου Λυκείου
  Καθηγητής Πληροφορικής, M.Sc. Πανεπιστήμιο Γλασκώβης
     
Σάββατο 20 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
18:30-20:30 Συνεδρία 21 Αίθουσα
  Αναλυτικά Προγράμματα  Προεδρείο:
  Σχολικά Εγχειρίδια  
     
  Κατσίκης Απ.  Το νέο «διδακτικό πακέτο» Γεωγραφίας Ε΄ Δημοτικού.
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Φιλοσοφία- Δομή-Επιδιώξεις
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων  
  Τσουνάκος Θ., *   
  Γαλάνη Λ., *   
  Κατσαρός Ι., *  
  * Παιδαγωγικό Ινστιτούτο  
  Σαμπάνη Σ.,  Διαπολιτισμική  προσέγγιση των Αναλυτικών Προγραμμάτων Φυσικών Επιστημών
  Σχολική Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  Χατόγλου Ε., * Η σειρά-ιεράρχηση των εννοιών και ενοτήτων στο πρόγραμμα σπουδών Χημείας Β΄ Γυμνάσιου: γνώμες μετεκπαιδευόμενων μελλοντικών και εν ενέργεια εκπαιδευτικών
  Χημικός-Μεταπτυχιακή φοιτήτρια
  Σταμοβλάσης Δ., *
  Χημικός, M.Sc.-Διδάκτορας Διδακτικής των Φ.Ε., 
  Τσαπαρλής Γ., *
  Αναπληρωτής Καθηγητής, 
  * Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων  
  Τσουμπελής Λ.,  Η προσέγγιση των Αναλυτικών Προγραμμάτων από τη σκοπιά της διδακτικής
  Χημικός-Διδάκτορας της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Λυών  
8:30-10:30    
  Δεξίωση  

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Απριλίου 06, 2002