|
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
Πέντε Παράλληλες Συνεδρίες |
|
|
|
|
|
12:00-13:30 |
Συνεδρία 1 |
Αίθουσα |
| |
Διδακτικές Στρατηγικές |
Προεδρείο: |
| |
Μπαγάκης Γ.,
Επίκουρος Καθηγητής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πανεπιστημίου Πατρών |
Ο εκπαιδευτικός της τάξης και η μεθοδολογία ανάπτυξης δραστηριοτήτων Φυσικών
Επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση |
| |
Ιωαννίδης Χ., |
Η επίδραση της δομής των διδακτικών κειμένων στη μάθηση επιστημονικών
εννοιών |
| |
Λέκτορας (Π.Δ. 407/80) Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών
Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς |
| |
Διακίδου Ε.-Α., Πανεπιστήμιο Κύπρου |
| |
Κενδέου Π., |
| |
University of Minnesota, Twin Cities |
| |
Βασιλοπούλου Μ., |
Εφαρμογή του χάρτη εννοιών στη Διδακτική οικολογικών εννοιών και
περιβαλλοντικών προβλημάτων |
| |
Βιολόγος, Κέντρο
Εκπαιδευτικής Έρευνας |
| |
|
|
| Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί |
| |
|
|
|
12:00-13:30 |
Συνεδρία 2 |
Αίθουσα |
| |
Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων |
Προεδρείο: |
| |
Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών |
|
| |
Κουμαράς Π., |
Μια πρόταση για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης
στην πειραματική διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών |
| |
Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
| |
Βλάχος Ι., Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών,
Σχολικός Σύμβουλος |
Οι απόψεις των καθηγητών του κλάδου ΠΕ4 για τα προβλήματα και τη λύση τους |
| |
Κουλαϊδής Β., Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Πατρών |
Ανάλυση των επιστημολογικών αντιλήψεων των εκπαιδευτικών |
| |
Αποστόλου Α., |
| |
Φυσικός, Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε.,
Πανεπιστήμιο Πατρών |
| |
|
|
| Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
|
|
|
|
12:00-13:30 |
Συνεδρία 3 |
Αίθουσα |
| |
Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο |
Προεδρείο: |
| |
Αλεξανδρής Ν., Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής,
Πανεπιστήμιο Πειραιώς |
Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών με τη χρήση πολυμέσων. Δυνατότητες
προβληματισμοί και προοπτικές όπως προκύπτουν από τη μέχρι τώρα εμπειρία |
| |
Κωστάκος Α., Μαθηματικός, Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης,
Προγραμματιστής-Αναλυτής Συστημάτων |
| |
Μικρόπουλος Τ., |
Ένα Αλληλεπιδραστικό, Εικονικό Περιβάλλον για τη Διδασκαλία της Βιολογίας |
| |
Αναπληρωτής Καθηγητής,
Π.Τ.Δ.Ε., |
| |
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
| |
Νικολού Ε., |
| |
Παιδαγωγός, Π.Τ.Δ.Ε.,
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
| |
Τσάκαλης Π., |
| |
Παιδαγωγός-M.Sc., Π.Τ.Δ. Ε., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
| |
Κωνσταντίνου Κ., * |
Η χρήση των προσομοιώσεων στην καλλιέργεια δεξιοτήτων συλλογισμού: ένα
παράδειγμα από το σχεδιασμό πειραμάτων |
| |
Παπαευριπίδου Μ., * |
| |
*Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες Πανεπιστήμιο Κύπρου |
|
|
|
|
|
|
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί |
|
|
|
|
|
12:00-13:30 |
Συνεδρία 4 |
Αίθουσα |
| |
Αναλυτικά Προγράμματα |
Προεδρείο: |
| |
Σχολικά εγχειρίδια |
|
| |
Κολιόπουλος Δ., Λέκτορας Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πανεπιστημίου Πατρών |
Η εποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας των φυσικών επιστήμων ως
εργαλείο σχεδιασμού περιεχομένων διδασκαλίας |
| |
Περάκη Β., Πάρεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
Η διδασκαλία της Βιολογίας στο πλαίσιο των Φυσικών Επιστημών –
Προβληματισμοί και προοπτικές όπως προκύπτουν από τα νέα Προγράμματα Σπουδών |
| |
Αθανασάκης Α., Διδάκτορας- Μ.Εd. -Σχολικός
Σύμβουλος κλ. Φυσικών |
Η διαθεματική οργάνωση και λειτουργία της σχολικής γνώσης: γνωστικές,
κοινωνικές και πολιτισμικές επιπτώσεις και προοπτικές |
| |
|
|
|
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί |
| |
|
|
|
12:00-13:30 |
Συνεδρία 5 |
Αίθουσα |
| |
Φυσικές Επιστήμες- Τεχνολογία- Κοινωνία |
Προεδρείο: |
| |
Βρύζας Κ., Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών
Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Παιδαγωγική Σχολή, Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Επιστήμη και Κουλτούρα: σύγκρουση ή συμφιλίωση; |
| |
Σέρογλου Φ., Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών
Επιστημών-Διδάσκουσα σύμφωνα με το ΠΔ407/80 στο Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Φυσικές Επιστήμες για την εκπαίδευση του πολίτη: Μια πρόταση για την
προετοιμασία των δασκάλων |
| |
Δημόπουλος Κ., Φυσικός-Διδάσκων* |
Η χρήση των εξωσχολικών πηγών ενημέρωσης για θέματα Επιστήμης και
Τεχνολογίας |
| |
Αποστόλου Α., Φυσικός* |
| |
Βλάχος Α., Δάσκαλος* |
| |
Γεωργόπουλος Γ., Φυσικός* |
| |
Καβασακάλης Α., Φυσικός* |
| |
Κουβάτσος Χ., Βιολόγος* |
| |
Νοταράς Δ., Βιολόγος* |
| |
Παρασκευοπούλου Ε., Φυσικός* |
| |
Σιγούντου Β., Φυσικός* |
| |
Τσαρτσαράκος Χ., Φυσικός* |
|
|
|
|
| |
* Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου |
|
| |
Κατρακάζου Ε., Φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο
Αθηνών |
Οι εμπειρίες που αποκτούν οι μαθητές για φυσικά φαινόμενα από τα μέσα
μαζικής ενημέρωσης και τα συναισθήματα που τους προκαλούν: Η περίπτωση των
ηφαιστείων |
| |
Χαλκιά Κ., |
| |
Φυσικός-Λέκτορας
Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
13:30-15:30 |
Διάλειμμα |