[Company Logo Image]

Home Up ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΡΩΙ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 email: info@primedu.uoa.gr

Home
Up

 

Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί
Πέντε Παράλληλες Συνεδρίες
   
12:00-13:30 Συνεδρία 1  Αίθουσα
  Διδακτικές Στρατηγικές Προεδρείο:
  Μπαγάκης Γ.,
Επίκουρος Καθηγητής Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών
Ο εκπαιδευτικός της τάξης και η μεθοδολογία ανάπτυξης δραστηριοτήτων Φυσικών Επιστημών στην  προσχολική εκπαίδευση
  Ιωαννίδης Χ.,  Η επίδραση της δομής των διδακτικών κειμένων στη μάθηση επιστημονικών εννοιών
  Λέκτορας (Π.Δ. 407/80) Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
  Διακίδου Ε.-Α., Πανεπιστήμιο Κύπρου
  Κενδέου Π., 
  University of Minnesota, Twin Cities
  Βασιλοπούλου Μ.,  Εφαρμογή του χάρτη εννοιών στη Διδακτική οικολογικών εννοιών και περιβαλλοντικών προβλημάτων
  Βιολόγος, Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας 
     
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί 
     
12:00-13:30 Συνεδρία 2 Αίθουσα
  Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων Προεδρείο:
   Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών  
  Κουμαράς Π.,  Μια πρόταση για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στην πειραματική διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  Βλάχος Ι., Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Σχολικός Σύμβουλος  Οι απόψεις των καθηγητών του κλάδου ΠΕ4 για τα προβλήματα και τη λύση τους
  Κουλαϊδής Β., Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Πατρών Ανάλυση των επιστημολογικών αντιλήψεων των εκπαιδευτικών
  Αποστόλου Α.,
  Φυσικός, Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Υποψήφιος Διδάκτορας,  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Πατρών
     
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί 
   
12:00-13:30 Συνεδρία 3 Αίθουσα
  Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο Προεδρείο:
  Αλεξανδρής Ν., Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών με τη χρήση πολυμέσων. Δυνατότητες προβληματισμοί και προοπτικές όπως προκύπτουν από τη μέχρι τώρα εμπειρία
  Κωστάκος Α., Μαθηματικός, Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης,  Προγραμματιστής-Αναλυτής Συστημάτων
  Μικρόπουλος Τ., Ένα Αλληλεπιδραστικό, Εικονικό Περιβάλλον για τη Διδασκαλία της Βιολογίας
  Αναπληρωτής Καθηγητής,  Π.Τ.Δ.Ε., 
  Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Νικολού Ε., 
  Παιδαγωγός, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 
  Τσάκαλης Π.,
  Παιδαγωγός-M.Sc., Π.Τ.Δ. Ε., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
  Κωνσταντίνου Κ., * Η χρήση των προσομοιώσεων στην καλλιέργεια δεξιοτήτων συλλογισμού:  ένα παράδειγμα από το σχεδιασμό πειραμάτων
  Παπαευριπίδου Μ., *
  *Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Φυσικές Επιστήμες Πανεπιστήμιο Κύπρου  
   
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί
   
12:00-13:30 Συνεδρία 4 Αίθουσα
  Αναλυτικά Προγράμματα Προεδρείο:
  Σχολικά εγχειρίδια  
  Κολιόπουλος Δ.,  Λέκτορας Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών Η εποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας των φυσικών επιστήμων ως εργαλείο σχεδιασμού περιεχομένων διδασκαλίας
  Περάκη Β., Πάρεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου   Η διδασκαλία της Βιολογίας στο πλαίσιο των Φυσικών Επιστημών – Προβληματισμοί και προοπτικές όπως προκύπτουν από τα νέα Προγράμματα Σπουδών
  Αθανασάκης Α.,  Διδάκτορας- Μ.Εd. -Σχολικός Σύμβουλος κλ. Φυσικών Η διαθεματική οργάνωση και λειτουργία της σχολικής γνώσης: γνωστικές, κοινωνικές και πολιτισμικές επιπτώσεις και προοπτικές
     
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Πρωί
     
12:00-13:30 Συνεδρία 5 Αίθουσα
  Φυσικές Επιστήμες- Τεχνολογία- Κοινωνία Προεδρείο:
  Βρύζας Κ.,  Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Παιδαγωγική Σχολή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Επιστήμη και Κουλτούρα: σύγκρουση ή συμφιλίωση;
  Σέρογλου Φ.,  Διδάκτορας Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών-Διδάσκουσα σύμφωνα με το ΠΔ407/80 στο Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο  Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Φυσικές Επιστήμες για την εκπαίδευση του πολίτη: Μια πρόταση για την προετοιμασία των δασκάλων
  Δημόπουλος Κ., Φυσικός-Διδάσκων* Η χρήση των εξωσχολικών πηγών ενημέρωσης για θέματα Επιστήμης και Τεχνολογίας
  Αποστόλου Α., Φυσικός*
  Βλάχος Α., Δάσκαλος* 
  Γεωργόπουλος Γ., Φυσικός*
  Καβασακάλης Α., Φυσικός*
  Κουβάτσος Χ., Βιολόγος*
  Νοταράς Δ., Βιολόγος*
  Παρασκευοπούλου Ε., Φυσικός*
  Σιγούντου Β., Φυσικός*
  Τσαρτσαράκος Χ., Φυσικός*
     
  * Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου  
  Κατρακάζου Ε.,  Φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών  Οι εμπειρίες που αποκτούν οι μαθητές για φυσικά φαινόμενα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τα συναισθήματα που τους προκαλούν: Η περίπτωση των ηφαιστείων
  Χαλκιά Κ., 
  Φυσικός-Λέκτορας Π.Τ.Δ.Ε,  Πανεπιστήμιο Αθηνών 
13:30-15:30 Διάλειμμα

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Απριλίου 06, 2002