|
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα |
| |
|
|
|
15:30-16:15 |
Προσκεκλημένη ομιλία- Αμφιθέατρο Aula |
|
| |
Ραβάνης Κ., Αναπληρωτής Καθηγητής,
Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών |
Από τη Διδακτική στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: εμπόδια
και προοπτικές. |
| |
|
|
|
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα |
|
Τέσσερις Παράλληλες Συνεδρίες |
| |
|
|
|
18:30-20:30 |
Συνεδρία 6 |
Αίθουσα |
| |
Διδακτικές Στρατηγικές |
Προεδρείο: |
| |
Ριζάκη Α., |
H βελτίωση της συζήτησης μεταξύ δασκάλου και μαθητών στη
διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μπορεί να
επιτευχθεί χρησιμοποιώντας κατάλληλα σχολικά εγχειρίδια |
| |
Δασκάλα-Φυσικός-Υποψήφια Διδάκτορας, |
| |
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Κόκκοτας Π., |
| |
Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, |
| |
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Πήλιουρας Π., Δάσκαλος-Μαθηματικός, |
| |
Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Χατζή Μ., |
| |
Δασκάλα-Υποψήφια Διδάκτορας, |
| |
Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Pαφτόπουλος Aθ.,
Tμήμα Eπιστημών της Aγωγής, Πανεπιστήμιο Kύπρου |
H Pίψη Γεφυρών Προς το ΄Aγνωστο ως Mέσο Aνακάλυψης και Mάθησης:
Tι Kοινό έχουν ο Nεύτωνας και οι Mαθητές όταν Λύνουν Προβλήματα |
| |
Βιτσάκη Ζ., |
Μικρό-ανάλυση διδακτικών αλληλεπιδράσεων: η περίπτωση ενός
εισαγωγικού μαθήματος για τα ηλεκτρικά κυκλώματα |
| |
Δασκάλα, Φυσικός |
| |
Ραβάνης Κ., |
| |
Αναπληρωτής Καθηγητής Π.Τ.Ν. Πανεπιστήμιο Πατρών |
| |
Ψαρρός Ν., |
Αντιλήψεις των παιδιών της Ε΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου για
τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος |
| |
Υποψήφιος Διδάκτορας Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
| |
Σταυρίδου Ε., |
| |
Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
| |
Μαυρόπουλος Α.,
Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης |
Μια διαθεματική διδακτική προσέγγιση των Φυσικών Επιστημών |
| |
|
|
|
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα |
| |
|
|
|
18:30-20:30 |
Συνεδρία 7 |
Αίθουσα |
| |
Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων
Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών |
Προεδρείο: |
| |
Τσαπαρλής Γ., *
Αναπληρωτής Καθηγητής, |
Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό
Σχολείο στη μελλοντική πορεία των μαθητών |
| |
Καμπουράκης Κ., *
Φυσικός-Κάτοχος Μ.Δ.Ε. και Υποψήφιος Διδάκτορας στη
Διδακτική των Φ.Ε. |
| |
Γεωργούση Κ., *
Διδάκτορας-Καθηγήτρια Φυσικός |
| |
*Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας,
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
| |
Χατζή Μ., * |
Η κατανόηση των μη τεχνικών/επιστημονικών λέξεων (non-technical
words) που χρησιμοποιούνται στις Φυσικές Επιστήμες από τους μαθητές του
Δημοτικού Σχολείου |
| |
Δασκάλα- Υποψήφια Διδάκτορας |
| |
Κόκκοτας Π., * |
| |
Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, |
| |
Ριζάκη Α., * |
| |
Φυσικός- Δασκάλα-Υποψήφια Διδάκτορας |
| |
Πήλιουρας Π., * |
| |
Δάσκαλος-Μαθηματικός-Υποψήφιος Διδάκτορας |
| |
*Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
| |
Κλωνάρη Κ., |
Μελέτη των αντιλήψεων μαθητών, φοιτητών και δασκάλων για τις
βασικές έννοιες της Αστρονομίας |
| |
Γεωλόγος- Καθηγήτρια B/θμιας Εκπαίδευσης- Διδάκτορας
Γεωγραφίας, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Τσάμης Ε., |
| |
Δάσκαλος- Αποσπασμένος στο Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Γαλάνη Λ., *
Δασκάλα |
Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, όπως προκύπτουν από
τα Προγράμματα Σπουδών της Γεωγραφίας |
| |
Τσουνάκος Θ., *
Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης |
| |
*Αποσπασμένοι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο |
| |
Σκαμάγκα Κ.,
Φυσικός, Σχολή Μωραΐτη |
Βιωματικές νοητικές παραστάσεις παιδιών ηλικίας 11 ετών για την
έννοια του βάρους |
|
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα |
| |
|
|
|
18:30-20:30 |
Συνεδρία 8 |
Αίθουσα |
| |
Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο |
Προεδρείο: |
| |
Τσιτουρίδου Μ., Επίκουρη Καθηγήτρια* |
Στάσεις των δασκάλων απέναντι στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας
και της Επικοινωνίας: η ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία των
Φυσικών Επιστημών |
| |
Βρύζας Κ., Αναπληρωτής Καθηγητής* |
| |
*Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και
Εκπαίδευσης , Παιδαγωγική Σχολή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
| |
Γκανέτσος Θ., |
Εφαρμογή της Πληροφορικής και των Φυσικών Επιστημών στην
προσχολική ηλικία ως μέσο εκπαίδευσης και επικοινωνίας |
| |
Τμήμα Φυσικής Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Μεταδιδακτορικός Ερευνητής ΦΣΚ |
| |
Κελαϊδή Α., |
| |
Υπεύθυνος Εκπαίδευσης,TECHNOKIDS & TECHNOPLUS |
| |
Πολυζώης Γ., Φυσικός, Ενιαίο Λύκειο
Περάματος Ρεθύμνου |
Διδασκαλία και μάθηση στην Κινηματική (Χρήση πολλαπλών
αναπαραστάσεων που υλοποιούνται με τη βοήθεια του λογισμικού «Πολλαπλές
Αναπαραστάσεις») |
| |
Μαλαμίτσα Α., |
Το υποθετικό πείραμα στις Φυσικές Επιστήμες και στην
Εκπαιδευτική Διαδικασία. Μια εφαρμογή με τη χρήση της Τεχνολογίας |
| |
Δασκάλα-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης, Π.Τ.Δ.Ε.,
Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Πήλιουρας Π., |
| |
Δάσκαλος- Μαθηματικός-Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε
Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Κόκκοτας Π., |
| |
Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε,.
Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Σκορδούλης Κ., |
| |
Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε,. Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| |
Γιώγα Μ.,
Δασκάλα, Μεταπτυχιακό στη Διδακτική της Χημείας και Νέες
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες (ΔΙ.ΧΗ.Ν.Ε.Τ.) |
Μια νέα διδακτική προσέγγιση της ενότητας Οξέα- Βάσεις με τη
βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών |