[Company Logo Image]

Home Up ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 email: info@primedu.uoa.gr

Home
Up

 

Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
15:30-16:15 Προσκεκλημένη ομιλία-  Αμφιθέατρο Aula  
  Ραβάνης Κ.,  Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Πατρών Από τη Διδακτική στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: εμπόδια και προοπτικές.
     
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
Τέσσερις Παράλληλες Συνεδρίες
     
18:30-20:30 Συνεδρία 6 Αίθουσα
  Διδακτικές Στρατηγικές Προεδρείο:
  Ριζάκη Α.,  H βελτίωση της συζήτησης μεταξύ δασκάλου και μαθητών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μπορεί να επιτευχθεί χρησιμοποιώντας κατάλληλα σχολικά εγχειρίδια 
  Δασκάλα-Φυσικός-Υποψήφια Διδάκτορας
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Κόκκοτας Π., 
  Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών,
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Πήλιουρας Π., Δάσκαλος-Μαθηματικός,
  Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Χατζή Μ., 
  Δασκάλα-Υποψήφια Διδάκτορας,
  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Pαφτόπουλος Aθ.,
Tμήμα Eπιστημών της Aγωγής, Πανεπιστήμιο Kύπρου 
H Pίψη Γεφυρών Προς το ΄Aγνωστο ως Mέσο Aνακάλυψης και Mάθησης: Tι Kοινό έχουν ο Nεύτωνας και οι Mαθητές όταν Λύνουν Προβλήματα
  Βιτσάκη Ζ.,  Μικρό-ανάλυση διδακτικών αλληλεπιδράσεων: η περίπτωση ενός εισαγωγικού μαθήματος για τα ηλεκτρικά κυκλώματα
  Δασκάλα, Φυσικός
  Ραβάνης Κ., 
  Αναπληρωτής  Καθηγητής Π.Τ.Ν. Πανεπιστήμιο Πατρών
  Ψαρρός Ν., Αντιλήψεις των παιδιών της Ε΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου για τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος
  Υποψήφιος Διδάκτορας Π.Τ.Δ.Ε,  Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 
  Σταυρίδου Ε.,
  Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  Μαυρόπουλος  Α.,  
Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης
Μια διαθεματική διδακτική προσέγγιση των Φυσικών Επιστημών
     
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
18:30-20:30 Συνεδρία 7 Αίθουσα
  Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων 
Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών
Προεδρείο:
  Τσαπαρλής Γ., * Αναπληρωτής Καθηγητής,  Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες στο Δημοτικό Σχολείο στη μελλοντική πορεία των μαθητών
  Καμπουράκης Κ., * Φυσικός-Κάτοχος Μ.Δ.Ε. και Υποψήφιος Διδάκτορας στη Διδακτική των Φ.Ε.
  Γεωργούση Κ., * Διδάκτορας-Καθηγήτρια Φυσικός
  *Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 
  Χατζή Μ., * Η κατανόηση των μη τεχνικών/επιστημονικών λέξεων (non-technical words) που χρησιμοποιούνται στις Φυσικές Επιστήμες από τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου
  Δασκάλα- Υποψήφια Διδάκτορας
  Κόκκοτας Π., *
  Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, 
  Ριζάκη Α., *
  Φυσικός- Δασκάλα-Υποψήφια Διδάκτορας
  Πήλιουρας Π., *
  Δάσκαλος-Μαθηματικός-Υποψήφιος Διδάκτορας
  *Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών  
  Κλωνάρη  Κ., Μελέτη των αντιλήψεων μαθητών, φοιτητών και δασκάλων για τις βασικές έννοιες της Αστρονομίας
  Γεωλόγος- Καθηγήτρια B/θμιας Εκπαίδευσης- Διδάκτορας  Γεωγραφίας, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Τσάμης Ε.,
  Δάσκαλος- Αποσπασμένος στο Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Γαλάνη Λ., * Δασκάλα Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, όπως προκύπτουν από τα Προγράμματα Σπουδών της Γεωγραφίας
  Τσουνάκος Θ., * Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης 
  *Αποσπασμένοι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
  Σκαμάγκα Κ.,
Φυσικός, Σχολή Μωραΐτη
Βιωματικές νοητικές παραστάσεις παιδιών ηλικίας 11 ετών για την έννοια του βάρους
Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα
     
18:30-20:30 Συνεδρία 8 Αίθουσα
  Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο Προεδρείο:
  Τσιτουρίδου Μ., Επίκουρη Καθηγήτρια* Στάσεις των δασκάλων απέναντι στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας: η ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
  Βρύζας Κ., Αναπληρωτής Καθηγητής*
  *Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης , Παιδαγωγική Σχολή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  
  Γκανέτσος Θ.,  Εφαρμογή της Πληροφορικής και των Φυσικών Επιστημών στην προσχολική ηλικία ως μέσο εκπαίδευσης και επικοινωνίας
  Τμήμα Φυσικής Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Μεταδιδακτορικός Ερευνητής ΦΣΚ
  Κελαϊδή Α.,
  Υπεύθυνος Εκπαίδευσης,TECHNOKIDS & TECHNOPLUS
  Πολυζώης Γ.,  Φυσικός, Ενιαίο Λύκειο Περάματος Ρεθύμνου Διδασκαλία και μάθηση στην Κινηματική (Χρήση πολλαπλών αναπαραστάσεων που υλοποιούνται με τη βοήθεια του λογισμικού «Πολλαπλές Αναπαραστάσεις»)
  Μαλαμίτσα Α.,  Το υποθετικό πείραμα στις Φυσικές Επιστήμες και στην Εκπαιδευτική Διαδικασία. Μια εφαρμογή με τη χρήση της Τεχνολογίας 
  Δασκάλα-Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης, Π.Τ.Δ.Ε.,  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Πήλιουρας Π., 
  Δάσκαλος- Μαθηματικός-Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε  Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Κόκκοτας Π., 
  Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε,.  Πανεπιστήμιο Αθηνών 
  Σκορδούλης Κ., 
  Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε,.  Πανεπιστήμιο Αθηνών
  Γιώγα Μ.,
Δασκάλα, Μεταπτυχιακό στη Διδακτική της Χημείας και Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες (ΔΙ.ΧΗ.Ν.Ε.Τ.)
Μια νέα διδακτική προσέγγιση της ενότητας Οξέα- Βάσεις με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Απριλίου 06, 2002