[Company Logo Image]

Home Up ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

POSTER
ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 email: info@primedu.uoa.gr

Home
Up

 

 

Παρασκευή 19 Απριλίου 2002 –Απόγευμα

16:15-18:00 Παρουσίαση Poster-  Αίθουσα   
  Διδακτικές στρατηγικές  
  Βαλλίνας Φ., Φυσικός M.Sc Η διδασκαλία της θερμότητας σε μια τάξη της Β’Γυμνασίου μέσω έξι διαφορετικών  προσεγγίσεων με βάση το ομαδοκεντρικό μοντέλο
  Σκουλής Σ., Φυσικός- Καθηγητής  Β/θμιας Εκπαίδευσης Ρεαλιστική  προσέγγιση  της  διδασκαλίας  των  Φ.Ε.
  Χατζή Δ., καθηγήτρια ΔΕ,  Χημικός  Μια εποικοδομητική προσέγγιση στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της διδασκαλίας των χημικών αντιδράσεων στην Α’ Λυκείου
  Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών  
  Καλέμης Κ.,  Δάσκαλος-Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου  Η αξιολόγηση της Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών
  Κυριακού Κ., Χημικός - Καθηγητής  Β/θμιας Εκπαίδευσης Επίδραση της ηλικίας των μαθητών στην απομνημόνευση των ορισμών των φυσικών και των χημικών φαινομένων και στην ικανότητα κατάταξης διαφόρων φαινομένων
  Σαραντόπουλος Π.,  Χημικός-Διδάκτορας, Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης  Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη «Δύναμη» και προτεινόμενη μεθοδολογία για την εννοιολογική αλλαγή 
  Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο  
  Βεγιάννης Ν., Δάσκαλος Κατασκευή εκπαιδευτικού λογισμικού με μαθήματα Φυσικής Δημοτικού Σχολείου
  Κωνσταντακόπουλος Γ., Υποψήφιος Διδάκτορας* Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού κόμβου για τη διαχρονική αντίληψη του φωτός ως φυσική οντότητα
  Πολάτογλου Χ., Αναπληρωτής Καθηγητής*
  *Τμήμα Φυσικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  
  Παπαϊωάννου Χ.,  Φυσικός- Διδάκτορας, Διευθυντής Ι.Ε.Κ. Νέων Μουδανιών Η Διδασκαλία της Χημικής Ισορροπίας από Απόσταση με την Εφαρμογή Λογισμικού πολυμέσων
  Μανουσάκης  Γ., Καθηγητής Ανόργανης Χημείας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
  Πριμεράκης Γ., Δάσκαλος* Ένας δικτυακός τόπος με διδακτικό υλικό για την πειραματική διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
  Κουμαράς Π., Αναπληρωτής Καθηγητής*
  *Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης  
  Αναλυτικά Προγράμματα
Σχολικά εγχειρίδια
 
  Έξαρχος Ι., Υποψήφιος διδάκτορας,  Τ.Ε.Π.Α.Ε,   Πανεπιστημίου Αιγαίου  Καταλληλότητα σχολικών εγχειριδίων. Το δίλημμα της επιλογής του καταλληλότερου σχολικού εγχειριδίου των φυσικών επιστημών της Ε΄ τάξης του δημοτικού σχολείου απ’ τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μέθοδοι και κατηγορίες ανάλυσης των σχολικών εγχειριδίων
  Ριζάκη Α.,Δασκάλα- Φυσικός-Υποψήφια Διδάκτορας Η φιλοσοφία και η δομή των νέων σχολικών  εγχειριδίων « Φυσικές Επιστήμες» για την  Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη  Δημοτικού. Μια προσπάθεια υλοποίησης των σύγχρονων απόψεων για τη διαθεματική προσέγγιση, τις στρατηγικές διδασκαλίας και τα μαθησιακά έργα.
  Χαβιάρης Π., Δάσκαλος- Υποψήφιος Διδάκτορας,  Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
  Χατζή Μ., *  Δασκάλα- Υποψήφια Διδάκτορας
  * Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών  
  Φυσικές Επιστήμες- Τεχνολογία- Κοινωνία  
  Αθανασάκης Α., Διδάκτορας- Μ.Εd. -Σχολικός Σύμβουλος κλ. Φυσικών Το μάθημα της Τεχνολογίας στη Γενική Εκπαίδευση ως διεπιστημονικός κρίκος σύνδεσης των Φυσικών Επιστημών με την κοινωνική πραγματικότητα
  Ασλανίδης Α., Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης Η Περιβαλλοντική Αγωγή στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Περιστερίου
  Καρούνιας Δ., ΕΚΦΕ Ν. Μεσσηνίας* Φυσικές Επιστήμες, μέσα μαζικής επικοινωνίας και επιστημονικός αλφαβητισμός 
  Παπασταματίου Ν., ΕΚΦΕ  Ομόνοιας*
  Χαντζόπουλος Χ., ΕΚΦΕ Ν. Μεσσηνίας*
  * Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης  
     
  Σταμοβλάσης Δ.,  Διδάκτορας- MSc.- Χημικός, Τμήμα Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων   Συμβολή στη διεπιστημονική προσέγγιση της διδασκαλίας των επιστήμων και της τέχνης: η περίπτωση της φωτογραφίας
  Σωτηρίου Ε., *
Υποψήφια Διδάκτορας
Οικολογία του εδάφους: ένα κλειδί για την ερμηνεία πολλαπλών περιβαλλοντικών θεμάτων
  Αριανούτσου Μ., *
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
  *Τμήμα Βιολογίας
  Κόκκοτας Π.,
Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών
18:00-18:30 Διάλειμμα  

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Απριλίου 06, 2002