16:15-18:00 |
Παρουσίαση Poster- Αίθουσα |
|
|
Διδακτικές στρατηγικές |
|
|
Βαλλίνας Φ., Φυσικός M.Sc |
Η διδασκαλία της θερμότητας σε μια τάξη της Β’Γυμνασίου μέσω έξι
διαφορετικών προσεγγίσεων με βάση το ομαδοκεντρικό μοντέλο |
|
Σκουλής Σ., Φυσικός- Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης |
Ρεαλιστική προσέγγιση της διδασκαλίας των Φ.Ε. |
|
Χατζή Δ., καθηγήτρια ΔΕ, Χημικός |
Μια εποικοδομητική προσέγγιση στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της
διδασκαλίας των χημικών αντιδράσεων στην Α’ Λυκείου |
|
Αξιολόγηση μαθησιακών αποτελεσμάτων Ιδέες μαθητών & εκπαιδευτικών |
|
|
Καλέμης Κ., Δάσκαλος-Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου |
Η αξιολόγηση της Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών |
|
Κυριακού Κ., Χημικός - Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης |
Επίδραση της ηλικίας των μαθητών στην απομνημόνευση των ορισμών των φυσικών
και των χημικών φαινομένων και στην ικανότητα κατάταξης διαφόρων φαινομένων |
|
Σαραντόπουλος Π., Χημικός-Διδάκτορας, Καθηγητής Β/θμιας
Εκπαίδευσης |
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη «Δύναμη» και
προτεινόμενη μεθοδολογία για την εννοιολογική αλλαγή |
|
Νέες τεχνολογίες- Διαδίκτυο |
|
|
Βεγιάννης Ν., Δάσκαλος |
Κατασκευή εκπαιδευτικού λογισμικού με μαθήματα Φυσικής Δημοτικού Σχολείου |
|
Κωνσταντακόπουλος Γ., Υποψήφιος Διδάκτορας* |
Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού κόμβου για τη διαχρονική αντίληψη του
φωτός ως φυσική οντότητα |
|
Πολάτογλου Χ., Αναπληρωτής Καθηγητής* |
|
*Τμήμα Φυσικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
|
Παπαϊωάννου Χ., Φυσικός- Διδάκτορας, Διευθυντής Ι.Ε.Κ.
Νέων Μουδανιών |
Η Διδασκαλία της Χημικής Ισορροπίας από Απόσταση με την Εφαρμογή Λογισμικού
πολυμέσων |
|
Μανουσάκης Γ., Καθηγητής Ανόργανης Χημείας,
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. |
|
Πριμεράκης Γ., Δάσκαλος* |
Ένας δικτυακός τόπος με διδακτικό υλικό για την πειραματική διδασκαλία των
Φυσικών Επιστημών |
|
Κουμαράς Π., Αναπληρωτής Καθηγητής* |
|
*Π.Τ.Δ.Ε., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
|
Αναλυτικά Προγράμματα
Σχολικά εγχειρίδια |
|
|
Έξαρχος Ι., Υποψήφιος διδάκτορας, Τ.Ε.Π.Α.Ε,
Πανεπιστημίου Αιγαίου |
Καταλληλότητα σχολικών εγχειριδίων. Το δίλημμα της επιλογής του
καταλληλότερου σχολικού εγχειριδίου των φυσικών επιστημών της Ε΄ τάξης του
δημοτικού σχολείου απ’ τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Μέθοδοι και κατηγορίες ανάλυσης των σχολικών εγχειριδίων |
|
Ριζάκη Α., * Δασκάλα-
Φυσικός-Υποψήφια Διδάκτορας |
Η φιλοσοφία και η δομή των νέων σχολικών εγχειριδίων « Φυσικές Επιστήμες»
για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη Δημοτικού. Μια προσπάθεια υλοποίησης των σύγχρονων
απόψεων για τη διαθεματική προσέγγιση, τις στρατηγικές διδασκαλίας και τα
μαθησιακά έργα. |
|
Χαβιάρης Π., Δάσκαλος- Υποψήφιος Διδάκτορας, Π.Τ.Δ.Ε.,
Πανεπιστήμιο Αιγαίου |
|
Χατζή Μ., * Δασκάλα- Υποψήφια Διδάκτορας |
|
* Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών |
|
|
Φυσικές Επιστήμες- Τεχνολογία- Κοινωνία |
|
|
Αθανασάκης Α., Διδάκτορας- Μ.Εd. -Σχολικός Σύμβουλος κλ.
Φυσικών |
Το μάθημα της Τεχνολογίας στη Γενική Εκπαίδευση ως διεπιστημονικός κρίκος
σύνδεσης των Φυσικών Επιστημών με την κοινωνική πραγματικότητα |
|
Ασλανίδης Α., Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης |
Η Περιβαλλοντική Αγωγή στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Περιστερίου |
|
Καρούνιας Δ., ΕΚΦΕ Ν. Μεσσηνίας* |
Φυσικές Επιστήμες, μέσα μαζικής επικοινωνίας και επιστημονικός αλφαβητισμός |
|
Παπασταματίου Ν., ΕΚΦΕ Ομόνοιας* |
|
Χαντζόπουλος Χ., ΕΚΦΕ Ν. Μεσσηνίας* |
|
* Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης |
|
|
|
|
|
Σταμοβλάσης Δ., Διδάκτορας- MSc.- Χημικός, Τμήμα
Χημείας, Τομέας Φυσικοχημείας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων |
Συμβολή στη διεπιστημονική προσέγγιση της διδασκαλίας των επιστήμων και της
τέχνης: η περίπτωση της φωτογραφίας |
|
Σωτηρίου Ε., *
Υποψήφια Διδάκτορας |
Οικολογία του εδάφους: ένα κλειδί για την ερμηνεία πολλαπλών περιβαλλοντικών
θεμάτων |
|
Αριανούτσου Μ., *
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια |
|
*Τμήμα Βιολογίας |
|
Κόκκοτας Π.,
Καθηγητής της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Π.Τ.Δ.Ε.,
Πανεπιστήμιο Αθηνών |
18:00-18:30 |
Διάλειμμα |
|