ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |
|
ΟΛΟΜΕΛΕΙΕΣ |
|
ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ
ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ |
Σελ. |
Κόκκοτας Β. Παναγιώτης |
16 |
|
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΛΩΣΣΑΣ |
|
Dr. Sutton Clive |
18 |
|
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ |
|
Prof. Martinand Jean – Louis |
19 |
|
|
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΑ ΤΟΝ
ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΤΟΣΚΑΝΗΣ |
|
Barcellini Alberto |
20 |
|
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ |
|
Κουλαϊδής Βασίλης
|
22 |
|
|
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: |
|
ΥΛΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ
ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Σταυρίδου Ελένη |
23 |
|
|
ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ |
|
Ραβάνης Κώστας |
24 |
|
|
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Ζαγούρας Γ. Χαράλαμπος
|
25 |
|
|
|
|
ΣΥΜΠΟΣΙΑ |
|
1ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ |
|
ΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑ
ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Οργανώτρια: Σολομωνίδου
Χριστίνα, Συζητήτριες: Κακανά Δόμνα-Μίκα, Χρηστίδου Βασιλεία |
28 |
|
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ
ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ |
|
Χρηστίδου Β., Κακανά Δ.,
Δημητρίου Α., Μπονώτη Φ., Δημούδη Α |
30 |
|
|
ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ
ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ |
|
Μιχαλοπούλου Κατερίνα |
32 |
|
|
ΜΥΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ
ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΘΕΡΜΑΝΤΙΚΗ
ΣΥΣΚΕΥΗ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ |
|
Καζέλα Κ., Κακανά Δ.-Μ |
33 |
|
|
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
Σολομωνίδου Χ., Κακανά Δ.-Μ |
34 |
|
|
2ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ |
|
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
|
Ορνανώτρια: Σολομωνίδου
Χριστίνα, Συζητήτριες: Γρηγοριάδου Μαρία, Σταυρίδου Ελένη |
35 |
|
|
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ |
|
Μητρόπουλος Δ., Ρηγούτσος
Α., Σαμαράκου Μ., Γρηγοριάδου Μ |
37 |
|
|
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΩΜΑΤΩΝ: ΕΝΑ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ
ΝΕΥΤΩΝΕΙΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ |
|
Κολοκοτρώνης Δημήτριος,
Σολομωνίδου Χριστίνα |
38 |
|
|
ΜΕΛΕΤΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ
ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ «Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α.» |
|
Σολομωνίδου Χριστίνα,
Σταυρίδου Ελένη |
40 |
|
|
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΠΣΕΙΣ ΠΑ
ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΠΣΜΙΚΟΥ
«ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ» |
|
Σταυρίδου Ελένη, Σολομωνίδου
Χριστίνα |
|
|
41 |
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩΝ
ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ |
|
Γραμμένος Στέργιος,
Δημητριάδης Σταύρος, Σταυρίδου Ελένη |
42 |
|
|
3ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ |
|
ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣ ΧΩΡΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ:ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΑ
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
|
Οργανώτρια: Πλακίτση
Κατερίνα, Συζητητής: Καριώτογλου Πέτρος |
43 |
|
|
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΩΣ
ΧΩΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΤΟ ΠΤΔΕ ΑΘΗΝΩΝ |
|
Πλακίτση Κατερίνα |
45 |
|
|
Ο ΝΕΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ
ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: |
|
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ |
|
Α) Η ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΤΗΣ Β) ΟΡΥΚΤΑ - ΠΕΤΡΩΜΑΤΑ |
|
Φραγκή Δέσποινα |
47 |
|
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ-ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ |
|
Πουργούρης Κώστας, Ευγενίδου
Γαρυφαλιά |
49 |
|
|
ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ
ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ |
|
Κατρακάζου Εμμανουέλα,
Σιδερίδου Ελένη, Αργυροπούλου Ελένη |
51 |
|
|
ΣΜΥΡΙΔΑ: ΕΝΑ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ
ΧΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΝΑΒΙΩΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
|
Τουμπακάρη Φίλιππα, Αρτεμάκη
Αλεξία, Ξανθοπούλου Μαργαρίτα |
52 |
|
|
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΑΓΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ
ΕΥΡΩ |
|
Κεχαγιάς Θεόδωρος, Κακούρη
Αικατερίνη, Κοκκοσιέλη Ελένη, Κακκαδάκη Φωτεινή, Ασημακοπούλου Ιωάννα,
Κοθώνας Γιάννης, Κομίνη Αθανασία |
|
|
53 |
Η ΜΗΛΙΑ: ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ |
|
Κανατά Γεωργία, Στεφανίδης
Ιωάννης, Καρακούση Δέσποινα, Μακρής Ευάγγελος, Μαρίνου Όλγα |
|
|
56 |
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ -
ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ |
|
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ: ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ |
|
Αθανασάκης Μ. Αρτεμης
|
60 |
|
|
ICMAS: ΕΝΑ
ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ |
61 |
Καρύδας
Αποστόλης, Κουμαράς Παναγιώτης |
|
|
|
ΤΟ ΝΕΟ
«ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ» ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Ε ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ - ΔΟΜΗ - ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ |
63 |
Κατσίκης
Απόστολος |
|
|
|
Η
ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
ΣΧΕΔ1ΑΣΜΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
64 |
Κολιοπουλος
Δημήτρης |
|
|
|
ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΡΙΣΚΟ/ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
65 |
Κούκλης Ι.
Ευ., Κωστόπουλος Ι. Δημ |
|
|
|
ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ TOY SCIENCE BEYOND 2000 |
66 |
Κουνατίδου
Χρυσούλα, Καριώτογλου Πέτρος, Τσελφές Βασίλης |
|
|
|
ΣΧΟΛΙΚΑ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ
ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ |
68 |
Λοντρίδου
Παρασκευή, Παπαδημητρίου Βασιλική |
|
|
|
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ -ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
70 |
Περάκη
Βασιλική, Καψάλης Αθ., Μπαρώνα Φωτ |
|
|
|
ΒΑΣΙΚΕΣ
ΧΗΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΣΥΓΚΡΙΣΗ
ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
71 |
Πέτσιος
Σπύρος, Σταμοβλάσης Δημήτριος, Παπαφώτης Γεώργιος,
Τσαπαρλής Γεώργιος |
|
|
|
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
72 |
Πλακίτση
Κατερίνα, Κόκκοτας Παναγιώτης |
|
|
|
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
75 |
Σαμπάνη
Σωτηρία |
|
|
|
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΠΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ |
77 |
Σκλαβενίτη
Σπυριδούλα |
|
|
|
ΒΑΣΙΚΕΣ
ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ
ΠΕΝΤΕ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
78 |
Σταμούλη
Ανθούλα, Μάντζαρης Ιωάννης |
|
|
|
ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
80 |
Σωτηράκου
Μαρία, Χαλκιά Κρυσταλλια |
|
|
|
Η
ΠΡΟΣΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ |
82 |
Τσουμπελής
Λεωνίδας |
|
|
|
ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΛΙΣΤΙΚΗ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ
ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ |
84 |
Χατζηγεωργίου Γιάννης, Έξαρχος Γιάννης |
|
|
|
Η
ΣΕΙΡΑ-ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΧΗΜΕΙΑΣ Β'
ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΓΝΩΜΕΣ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
86 |
Χατόγλου
Ελένη, Σταμοβλάσης Δημήτρης, Τσαπαρλής Γεώργιος |
|
|
|
ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ
ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ Ε' ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ. |
87 |
Εξαρχος
Ιωάννης |
|
|
|
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΚΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» ΓΙΑ ΤΗΝ Ε' ΚΑΙ
ΣΤ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΕΡΓΑ |
88 |
Ριζάκη
Αικατερίνη, Χαβιάρης Πέτρος, Χατζή Μαρία |
|
|
|
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ -
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
|
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ |
92 |
Αλεξανδρής
Νίκος, Κωστάκος Αντώνης |
|
|
|
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ
ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ |
93 |
Αλιμήσης
Δημήτρης |
|
|
|
Η
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
95 |
Αρβανιτάκης
Δ. Κώστας, Τσουπάκης Ε. Ελευθέριος |
|
|
|
ΜΙΑ ΝΕΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΞΕΑ-ΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ) |
97 |
Γιώγια Μαρία |
|
|
|
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ |
99 |
Γκανέτσος
θ., Κελαϊδή Α |
|
|
|
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ |
100 |
Θάνος Α.
Δημοσθένης |
|
|
|
ΤΗΛΕΤΑΞΕΙΣ
ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ |
101 |
Δρ.
Κούτσικος Ηλίας, Δεληγιάννης Φίλιππος, Πύρινη Αναστασία |
|
|
|
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» Β'
ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ |
103 |
Λαζαρίνης
Ελ. Φώτης |
|
|
|
ΤΟ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ
ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ |
104 |
Μαλαμίτσα
Αικατερίνη, Πήλιουρας Παναγιώτης, Κόκκοτας Παναγιώτης, Σκορδούλης
Κωνσταντίνος |
|
|
|
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ Ε' ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΠΕ ΜΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ |
106 |
Μαλαμίτσα
Αικατερίνη, Κόκκοτας Παναγιώτης, Πλακίτση Αικατερίνη,Σταμούλης Εύθυμης,
Γρίλλιας Ανδρέας |
|
|
|
ΕΝΑ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μικρόπουλος Α. Τ., Νικολού Ε., Τσάκαλης Π |
108 |
|
|
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΕΠΑΓΩΓΗ |
110 |
Μίχας Παύλος |
|
|
|
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ Φ.Ε. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΠΛΑ
ΜΕΣΑ Μπαζάνος Παντελής, Κίτσος Ιωάννης |
111 |
|
|
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ» |
112 |
Παναγιώτου
Ανδρέας, Γιαννακουδάκης Παναγιώτης |
|
|
|
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ: ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ |
113 |
Παπαευριπίδου Μάριος, Κωνσταντίνου Π. Κωνσταντίνος |
|
|
|
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ
«ΕΝΤΑΣΕΙΣ» ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ
Φ.Ε. |
114 |
(Αξιολόγηση
προσομοιώσεων, που υλοποιούνται με τη βοήθεια του λογισμικού «Πολλαπλές
Αναπαραστάσεις») Πολυζώης Γεώργιος, Κόκκοτας Π., Βλάχος Γιάννης, Ριζάκη
Κατερίνα |
|
|
|
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ |
116 |
(Χρήση
πολλαπλών αναπαραστάσεων που υλοποιούνται με τη δοήθεια του λογισμικού
«Πολλαπλές Αναπαραστάσεις») Πολυζώης Γεώργιος |
|
|
|
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΦΥΤΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ |
118 |
Σαρμονικά
Μ., Ζόγκζα Β., Κόμης Β |
|
|
|
Η ΣΗΜΑΣΙΑ
ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ |
120 |
Σαχινίδου
Νικολέττα, Σταυρίδου Ελένη |
|
|
|
Η ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: Η ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ |
121 |
Στυλιανίδου
Φάνη |
|
|
|
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ MATHEMATICA ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΜΕΝΗΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗΣ |
123 |
Σωτηρόπουλος
Ι. Δημήτριος, Βαλασιάδης Οδυσσέας, Πολάτογλου Μ. Χαρίτων |
|
|
|
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΜΑΘΗΣΗΣ |
124 |
Τζάστας θ.
Γεώργιος |
|
|
|
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΩΣ ΠΕΔΙΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ |
126 |
Τσαγκογέωργα
Αθηνά, Χαλκιά Κρυσταλλία |
|
|
|
ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ
ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Η
ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
128 |
Τσιτουρίδου
Μελπομένη, Βρύζας Κωνσταντίνος |
|
|
|
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ
ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
129 |
Ψωίνος
Γεώργιος, Σκορδούλης Κωνσταντίνος |
|
|
|
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ |
131 |
Βεγιάννης
Νικόλαος |
|
|
|
ΑΡΧΕΣ,
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ
ΦΩΤΟΣ ΩΣ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ. |
132 |
Κωνσταντακόπουλος Γιάννης, Πολάτογλου Μ. Χαρίτων |
|
|
|
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΤΗΣ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ |
133 |
Παπαϊωάννου
Α. Χρήστος, Μανουσάκης Ε. Γεώργιος |
|
|
|
ΕΝΑΣ
ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ
ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
134 |
Πριμεράκης
Γιώργος, Κουμαράς Παναγιώτης |
|
|
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ |
|
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ
ΧΑΡΤΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ |
136 |
Βασιλοπούλου
Μαρία |
|
|
|
ΜΙΚΡΟ-ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ |
138 |
Βιτσάκη Ζωή,
Ραβάνης Κώστας |
|
|
|
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ MICHELSON-MORLEY |
140 |
Θωμαδάκη
Στυλιανή, Σκορδούλης Κωνσταντίνος |
|
|
|
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ
ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ |
142 |
Ιωαννίδης
Χρήστος, Διακίδου Ειρήνη-Αννα, Κενδέου Παναγιώτα |
|
|
|
ΕΜΠΟΔΙΑ -
ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: Η ΓΗ ΩΣ ΟΥΡΑΝΙΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ
ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ |
144 |
Καμπεζά
Μαρία, Ραδάνης Κώστας |
|
|
|
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΤΑΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
146 |
Καρνέζου
Μαρία, Καριώτογλου Πέτρος |
|
|
|
ΕΝΑ ΝΕΟ
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ |
147 |
Κουμαράς
Παναγιώτης |
|
|
|
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕΣΟ
ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΥΠΟΥ PROJECT |
148 |
Κουσαθανά
Μαργαρίτα |
|
|
|
ΠΩΣ
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΤΗΣ Ε' ΚΑΙ ΣΤ' ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΕΡΙΑΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ: Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΡΑΙΩΣΗΣ |
149 |
Μαρινόπουλος
Δημήτριος, Σταυρίδου Ελένη |
|
|
|
ΜΙΑ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
151 |
Μαυρόπουλος
Α. Σ |
|
|
|
Ο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
152 |
Μπαγάκης
Γιώργος |
|
|
|
ΟΙ
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ |
154 |
Μπάκολης
Αντώνης, Σταμοβλάσης Δημήτριος, Τσαπαρλής Γεώργιος |
|
|
|
Η
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ |
155 |
Παντίδης
Σταμάτης, Σταυρίδου Ελένη |
|
|
|
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ: ΟΙ «ΛΕΠΤΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ» ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
156 |
Πατσαδάκης
Μανώλης, Τσελφές Βασίλης, Καριώτογλου Πέτρος, Ψύλλος Δημήτρης |
|
|
|
ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΩΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ |
158 |
Περδίκης
Γιώργος, Κουμαράς Παναγιώτης |
|
|
|
ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ Φ.Ε. ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ |
159 |
Πήλιουρας
Παναγιώτης, Κόκκοτας Παναγιώτης, Χατζή Μαρία, Ριζάκη Αικατερίνη, Ντάλης
Στέλιος, Παπαελευθερίου Αθανασία |
|
|
|
ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΑΜΠΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ
ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ |
161 |
Πιλάτου
Βασιλική, Σταυρίδου Ελένη |
|
|
|
Η ΡΙΨΗ
ΓΕΦΥΡΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΟΥΝ Ο
ΝΕΥΤΩΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΤΑΝ ΛΥΝΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ |
163 |
Ραφτόπουλος
Αθανάσιος |
|
|
|
Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ
ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ
ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ |
165 |
Ριζάκη
Αικατερίνη, Κόκκοτας Παναγιώτης, Πήλιουρας Παναγιώτης, Χατζή Μαρία |
|
|
|
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑ ΧΥΜΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ - ΧΥΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο
ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ |
167 |
Σαραντόπουλος Παναγιώτης |
|
|
|
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΤΩΝ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
168 |
Τσουμέτης
Αγγελος, Τσελφές Βασίλης, Πατσαδάκης Μανώλης |
|
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ
ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ: ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ
ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
170 |
Τσουμπελής
Λεωνίδας, GREA Jean |
|
|
|
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ
ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ Ε' ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ
ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ |
172 |
Ψαρρός
Νίκος, Σταυρίδου Ελένη |
|
|
|
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΤΗΣ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΣΩ ΕΞΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΟΜΑΔΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ |
173 |
Βαλλίνας
Φώτης |
|
|
|
ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ Φ.Ε. |
176 |
Σκουλής
Σταυρος |
|
|
|
ΜΙΑ
ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ |
177 |
Χατζή
Δήμητρα |
|
|
|
ΦΥΣΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ |
|
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ
ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ: ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ Ή ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ; |
180 |
Βρύζας
Κωνσταντίνος |
|
|
|
Ο ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ
ΤΥΠΟΣ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΓΓΡΑΜΑΤΟΣΥΝΗΣ |
181 |
Δημόπουλος
Κων/νος |
|
|
|
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ
ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ |
183 |
Δημόπουλος
Κ., Αποστόλου Α., Βλάχος Α., Γεωργόπουλος Γ., Καβασακάλης Α., Κουδάτσος Χ.,
Νοταράς Δ., Παρασκευοπούλου Ε., Σιγούντου Β., Τσαρτσαράκος Χ |
|
|
|
ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
|
185 |
Δρακοπούλου
Μαρία, Σκορδούλης Κων/νος, Χαλκιά Κρυσταλλία |
|
ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ |
187 |
Κατρακάζου
Εμμανουέλα, Χαλκιά Κρυσταλλία |
|
|
|
ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ «ΜΕΡΟΣ» ΚΑΙ ΣΤΟ «ΟΛΟ». ΜΙΑ
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ - ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΜΕ «ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑΣΗ» |
189 |
Κεκές Ι.
Ιωάννης |
|
|
|
ΦΥΣΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ
ΔΑΣΚΑΛΩΝ |
190 |
Σέρογλου
Φάνη |
|
|
|
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ
ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ 'AGENDA 21 ΓΙΑ
ΠΑΙΔΙΑ' |
192 |
Χατζηνικήτα
Β., Χρηστίδου Β., Δημητρίου Α |
|
|
|
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ
ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ |
194 |
Αθανασάκης
Μ. Αρτεμης |
|
|
|
Η
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ |
195 |
Ασλανίδης
Αριστείδης |
|
|
|
ΦΥΣΙΚΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ |
197 |
Καρούνιας
Διονύσιος, Παπασταματίου Νίκος, Χαντζόπουλος Χρήστος |
|
|
|
ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ
ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ: Η
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ |
198 |
Σταμοβλάσης
Δημήτριος |
|
|
|
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ: ΕΝΑ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ |
200 |
Σωτηρίου
Ευφημία, Αριανούτσου Μαργαρίτα, Κόκκοτας Παναγιώτης |
|
|
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ -ΙΔΕΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
|
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ
ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ4 ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ |
202 |
Βλάχος Α.
Ιωάννης |
|
ΟΙ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ |
203 |
Γαλάνη Λία,
Τσουνάκος Θόδωρος |
|
|
|
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ |
204 |
Καλπία Βαΐα,
Μίχας Παύλος |
|
|
|
ΑΝΑΛΥΣΗ
ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1999 |
205 |
Καμηλάτος
Χαράλαμπος, Σταμοβλάσης Δημήτριος, Ζαρωτιάδου Εριφύλη, Παπαοικονόμου
Δημήτριος, Τσαπαρλής Γεώργιος |
|
|
|
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ
ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ |
206 |
Κλωνάρη
Κατερίνα, Τσάμης Ευάγγελος |
|
|
|
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ 11-16 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ
ΠΑ ΤΟΝ 3° ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ |
208 |
Κολοκοτρώνης
Δημήτριος, Σολομωνίδου Χριστίνα |
|
|
|
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ |
210 |
Κουλαϊδής
Βασίλης, Αποστόλου Αλέξανδρος |
|
|
|
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
212 |
Κουμαράς
Παναγιώτης |
|
|
|
ΑΡΧΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ: ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΑΝΑΦΟΡΑΣ |
213 |
Κουτσιούμπα
- Παιονίδου Μάρθα, Ιωαννίδου Ισμήνη |
|
|
|
ΓΝΩΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ
ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ, ΤΗΣ ΤΡΙΒΗΣ, ΤΗΣ ΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ
ΑΕΡΑ |
2 14 |
Κώτσης θ.
Κωνσταντίνος |
|
|
|
ΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙ-ΣΤΗΜΕΣ. ΕΡΕΥΝΑ
ΣΕ ΤΕΤΑΡΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Ε ΤΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ |
215 |
Μαυρογιαννάκης Μύρωνας, Κόκκοτας Παναγιώτης, Πήλιουρας Παναγιώτης, Μαλαμίτσα
Αικατερίνη |
|
|
|
ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΩΝ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΚΒΑΝΤΟΧΗΜΕΙΑΣ |
217 |
Παπαφώτης
Γεώργιος, Τσαπαρλής Γεώργιος |
|
|
|
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΥΠΡΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
218 |
Πήλιουρας
Παναγιώτης, Κόκκοτας Παναγιώτης, Γεωργίου Αναστάσιος, Νικολάου Χριστίνα |
|
|
|
ΠΩΣ ΟΙ
ΜΑΘΗΤΕΣ 10-12 ΕΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΟΥΝ
ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΜΒΙΑΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΥΡΗΝΑ «ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ -
ΑΛΛΑΓΗ - ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ» |
220 |
Ρι,ζάκη
Αικατερίνη, Κόκκοτας Παναγιώτης |
|
|
|
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ
ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 11 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ |
222 |
Σκαμάγκα
Κατερίνα |
|
|
|
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ
ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ |
223 |
Σκουμιός
Μιχάλης, Χατζηνικήτα Βασιλεία |
|
|
|
Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ
ΟΤΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΩΣ ΕΜΠΟΔΙΟ ΠΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ |
224 |
Σολομωνίδου
Χ., Λοντρίδου Π |
|
|
|
ΘΕΩΡΙΑ
ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΣΕ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
226 |
Σταμοβλάσης
Δημήτριος, Τσαπαρλής Γεώργιος |
|
|
|
ΤΟ
ΚΒΑΝΤΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ |
227 |
Στεφανή
Χριστίνα, Τσίπης Κωνσταντίνος |
|
|
|
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ
ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ |
228 |
Τσαπαρλής
Γεώργιος, Καμπουράκης Κωνσταντίνος, Γεωργούση Κυριακή |
|
|
|
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ
ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ |
229 |
Τσιτουρίδου
Μελπομένη |
|
|
|
Η ΑΝΑΛΥΣΗ
ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΩΝ
ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
230 |
Φισφή Αλεξία,
Χαλκιά Κρυσταλλία |
|
|
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ
ΑΡΜΟΝΙΚΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ |
232 |
Χαντσαρίδου
Αναστασία, Πολάτογλου Χαρίτωνας |
|
|
|
Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ
ΤΩΝ ΜΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ (NON-TECHNICAL WORDS) ΠΟΥ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΧΟΛΕΙΟΥ |
233 |
Χατζή Μαρία,
Κόκκοτας Παναγιώτης, Ριζάκη Αικατερίνη, Πήλιουρας Παναγιώτης |
|
|
|
ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥΣ
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ |
235 |
Χατόγλου
Ελένη, Σταμοβλάσης Δημήτριος, Τσαπαρλής Γεώργιος |
|
|
|
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
236 |
Καλέμης Β.
Κων/νος |
|
|
|
ΕΠΙΔΡΑΣΗ
ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ |
237 |
Κυριακού
Κυριάκος |
|
|
|
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΔΥΝΑΜΗ" ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ |
238 |
Σαραντόπουλος Παναγιώτης |
|
|
|
|
|