[Company Logo Image]

Home Up ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2002 email: info@primedu.uoa.gr

Home
Up
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΟΛΟΜΕΛΕΙΕΣ

ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Σελ.

Κόκκοτας Β. Παναγιώτης

16

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΛΩΣΣΑΣ

 

Dr. Sutton Clive

18

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

Prof. Martinand Jean – Louis

19

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΤΟΣΚΑΝΗΣ

 

Barcellini Alberto

20

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ - ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

 

Κουλαϊδής Βασίλης

22

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ:

ΥΛΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Σταυρίδου Ελένη

23

ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

 

Ραβάνης Κώστας

24

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Ζαγούρας Γ. Χαράλαμπος

25

ΣΥΜΠΟΣΙΑ

1ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ

ΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Οργανώτρια: Σολομωνίδου Χριστίνα, Συζητήτριες: Κακανά Δόμνα-Μίκα, Χρηστίδου Βασιλεία

28

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ

 

Χρηστίδου Β., Κακανά Δ., Δημητρίου Α., Μπονώτη Φ., Δημούδη Α

30

ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ

 

Μιχαλοπούλου Κατερίνα

32

ΜΥΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΘΕΡΜΑΝΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ

 

Καζέλα Κ., Κακανά Δ.-Μ

33

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Σολομωνίδου Χ., Κακανά Δ.-Μ

34

2ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ

ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

 

Ορνανώτρια: Σολομωνίδου Χριστίνα, Συζητήτριες: Γρηγοριάδου Μαρία, Σταυρίδου Ελένη

35

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕ ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ

 

Μητρόπουλος Δ., Ρηγούτσος Α., Σαμαράκου Μ., Γρηγοριάδου Μ

37

ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΩΜΑΤΩΝ: ΕΝΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΥΤΩΝΕΙΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ

 

Κολοκοτρώνης Δημήτριος, Σολομωνίδου Χριστίνα

38

ΜΕΛΕΤΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ «Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α.»

 

Σολομωνίδου Χριστίνα, Σταυρίδου Ελένη

40

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΠΣΕΙΣ ΠΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΠΣΜΙΚΟΥ «ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ»

 

Σταυρίδου Ελένη, Σολομωνίδου Χριστίνα

41

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

 

Γραμμένος Στέργιος, Δημητριάδης Σταύρος, Σταυρίδου Ελένη

42

3ο ΣΥΜΠΟΣΙΟ

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣ ΧΩΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ:ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

Οργανώτρια: Πλακίτση Κατερίνα, Συζητητής: Καριώτογλου Πέτρος

43

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΩΣ ΧΩΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΤΟ ΠΤΔΕ ΑΘΗΝΩΝ

 

Πλακίτση Κατερίνα

45

Ο ΝΕΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ:

 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Α) Η ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ Β) ΟΡΥΚΤΑ - ΠΕΤΡΩΜΑΤΑ

Φραγκή Δέσποινα

47

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ-ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ

 

Πουργούρης Κώστας, Ευγενίδου Γαρυφαλιά

49

ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ

 

Κατρακάζου Εμμανουέλα, Σιδερίδου Ελένη, Αργυροπούλου Ελένη

51

ΣΜΥΡΙΔΑ: ΕΝΑ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΝΑΒΙΩΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

Τουμπακάρη Φίλιππα, Αρτεμάκη Αλεξία, Ξανθοπούλου Μαργαρίτα

52

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΑΓΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΕΥΡΩ

Κεχαγιάς Θεόδωρος, Κακούρη Αικατερίνη, Κοκκοσιέλη Ελένη, Κακκαδάκη Φωτεινή, Ασημακοπούλου Ιωάννα, Κοθώνας Γιάννης, Κομίνη Αθανασία

 

 

53

Η ΜΗΛΙΑ: ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ

Κανατά Γεωργία, Στεφανίδης Ιωάννης, Καρακούση Δέσποινα, Μακρής Ευάγγελος, Μαρίνου Όλγα

 

56

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ

 

Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ: ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

 

Αθανασάκης Μ. Αρτεμης

60

 

 

ICMAS: ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ

61

Καρύδας Αποστόλης, Κουμαράς Παναγιώτης

 

 

 

ΤΟ ΝΕΟ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ» ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Ε ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ - ΔΟΜΗ - ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ

63

Κατσίκης Απόστολος

 

 

 

Η ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΧΕΔ1ΑΣΜΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

64

Κολιοπουλος Δημήτρης

 

 

 

ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΡΙΣΚΟ/ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

65

Κούκλης Ι. Ευ., Κωστόπουλος Ι. Δημ

 

 

 

ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ TOY SCIENCE BEYOND 2000

66

Κουνατίδου Χρυσούλα, Καριώτογλου Πέτρος, Τσελφές Βασίλης

 

 

 

ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ

68

Λοντρίδου Παρασκευή, Παπαδημητρίου Βασιλική

 

 

 

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ -ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

70

Περάκη Βασιλική, Καψάλης Αθ., Μπαρώνα Φωτ

 

 

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

71

Πέτσιος Σπύρος, Σταμοβλάσης Δημήτριος, Παπαφώτης Γεώργιος, Τσαπαρλής Γεώργιος

 

 

 

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

72

Πλακίτση Κατερίνα, Κόκκοτας Παναγιώτης

 

 

 

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

75

Σαμπάνη Σωτηρία

 

 

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΠΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

77

Σκλαβενίτη Σπυριδούλα

 

 

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

78

Σταμούλη Ανθούλα, Μάντζαρης Ιωάννης

 

 

 

ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

80

Σωτηράκου Μαρία, Χαλκιά Κρυσταλλια

 

 

 

Η ΠΡΟΣΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ

82

Τσουμπελής Λεωνίδας

 

 

 

ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΛΙΣΤΙΚΗ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

84

Χατζηγεωργίου Γιάννης, Έξαρχος Γιάννης

 

 

 

Η ΣΕΙΡΑ-ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΧΗΜΕΙΑΣ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΓΝΩΜΕΣ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

86

Χατόγλου Ελένη, Σταμοβλάσης Δημήτρης, Τσαπαρλής Γεώργιος

 

 

 

ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ. ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ Ε' ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ.

87

Εξαρχος Ιωάννης

 

 

 

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ «ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» ΓΙΑ ΤΗΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΕΡΓΑ

88

Ριζάκη Αικατερίνη, Χαβιάρης Πέτρος, Χατζή Μαρία

 

 

 

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

 

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

92

Αλεξανδρής Νίκος, Κωστάκος Αντώνης

 

 

 

ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

93

Αλιμήσης Δημήτρης

 

 

 

Η ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

95

Αρβανιτάκης Δ. Κώστας, Τσουπάκης Ε. Ελευθέριος

 

 

 

ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΞΕΑ-ΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)

97

Γιώγια Μαρία

 

 

 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

99

Γκανέτσος θ., Κελαϊδή Α

 

 

 

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

100

 Θάνος Α. Δημοσθένης

 

 

 

ΤΗΛΕΤΑΞΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

101

Δρ. Κούτσικος Ηλίας, Δεληγιάννης Φίλιππος, Πύρινη Αναστασία

 

 

 

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» Β' ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

103

Λαζαρίνης Ελ. Φώτης

 

 

 

ΤΟ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

104

Μαλαμίτσα Αικατερίνη, Πήλιουρας Παναγιώτης, Κόκκοτας Παναγιώτης, Σκορδούλης Κωνσταντίνος

 

 

 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ Ε' ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΠΕ ΜΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ

106

Μαλαμίτσα Αικατερίνη, Κόκκοτας Παναγιώτης, Πλακίτση Αικατερίνη,Σταμούλης Εύθυμης, Γρίλλιας Ανδρέας

 

 

 

ΕΝΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟ, ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Μικρόπουλος Α. Τ., Νικολού Ε., Τσάκαλης Π

108

 

 

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΕΠΑΓΩΓΗ

110

Μίχας Παύλος

 

 

 

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ Φ.Ε. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ Μπαζάνος Παντελής, Κίτσος Ιωάννης

111

 

 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ»

112

Παναγιώτου Ανδρέας, Γιαννακουδάκης Παναγιώτης

 

 

 

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ: ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ

113

Παπαευριπίδου Μάριος, Κωνσταντίνου Π. Κωνσταντίνος

 

 

 

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ «ΕΝΤΑΣΕΙΣ» ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ Φ.Ε.

114

(Αξιολόγηση προσομοιώσεων, που υλοποιούνται με τη βοήθεια του λογισμικού «Πολλαπλές Αναπαραστάσεις») Πολυζώης Γεώργιος, Κόκκοτας Π., Βλάχος Γιάννης, Ριζάκη Κατερίνα

 

 

 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ

116

(Χρήση πολλαπλών αναπαραστάσεων που υλοποιούνται με τη δοήθεια του λογισμικού «Πολλαπλές Αναπαραστάσεις») Πολυζώης Γεώργιος

 

 

 

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΦΥΤΟΥ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

118

Σαρμονικά Μ., Ζόγκζα Β., Κόμης Β

 

 

 

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ

120

Σαχινίδου Νικολέττα, Σταυρίδου Ελένη

 

 

 

Η ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: Η ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ

121

Στυλιανίδου Φάνη

 

 

 

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ MATHEMATICA ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΜΕΝΗΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗΣ

123

Σωτηρόπουλος Ι. Δημήτριος, Βαλασιάδης Οδυσσέας, Πολάτογλου Μ. Χαρίτων

 

 

 

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ

124

Τζάστας θ. Γεώργιος

 

 

 

ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΕΔΙΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ

126

Τσαγκογέωργα Αθηνά, Χαλκιά Κρυσταλλία

 

 

 

ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

128

Τσιτουρίδου Μελπομένη, Βρύζας Κωνσταντίνος

 

 

 

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

129

Ψωίνος Γεώργιος, Σκορδούλης Κωνσταντίνος

 

 

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

131

Βεγιάννης Νικόλαος

 

 

 

ΑΡΧΕΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΩΣ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ.

132

Κωνσταντακόπουλος Γιάννης, Πολάτογλου Μ. Χαρίτων

 

 

 

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ

133

Παπαϊωάννου Α. Χρήστος, Μανουσάκης Ε. Γεώργιος

 

 

 

ΕΝΑΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

134

Πριμεράκης Γιώργος, Κουμαράς Παναγιώτης

 

 

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

136

Βασιλοπούλου Μαρία

 

 

 

ΜΙΚΡΟ-ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ

138

Βιτσάκη Ζωή, Ραβάνης Κώστας

 

 

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ MICHELSON-MORLEY

140

Θωμαδάκη Στυλιανή, Σκορδούλης Κωνσταντίνος

 

 

 

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ

142

Ιωαννίδης Χρήστος, Διακίδου Ειρήνη-Αννα, Κενδέου Παναγιώτα

 

 

 

ΕΜΠΟΔΙΑ - ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: Η ΓΗ ΩΣ ΟΥΡΑΝΙΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ

144

Καμπεζά Μαρία, Ραδάνης Κώστας

 

 

 

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΤΑΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

146

Καρνέζου Μαρία, Καριώτογλου Πέτρος

 

 

 

ΕΝΑ ΝΕΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ

147

Κουμαράς Παναγιώτης

 

 

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕΣΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΥΠΟΥ PROJECT

148

Κουσαθανά Μαργαρίτα

 

 

 

ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΤΗΣ Ε' ΚΑΙ ΣΤ' ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΕΡΙΑΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ: Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΡΑΙΩΣΗΣ

149

Μαρινόπουλος Δημήτριος, Σταυρίδου Ελένη

 

 

 

ΜΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

151

Μαυρόπουλος Α. Σ

 

 

 

Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

152

Μπαγάκης Γιώργος

 

 

 

ΟΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ

154

Μπάκολης Αντώνης, Σταμοβλάσης Δημήτριος, Τσαπαρλής Γεώργιος

 

 

 

Η ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

155

Παντίδης Σταμάτης, Σταυρίδου Ελένη

 

 

 

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ: ΟΙ «ΛΕΠΤΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ» ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

156

Πατσαδάκης Μανώλης, Τσελφές Βασίλης, Καριώτογλου Πέτρος, Ψύλλος Δημήτρης

 

 

 

ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ

158

Περδίκης Γιώργος, Κουμαράς Παναγιώτης

 

 

 

ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ Φ.Ε. ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

159

Πήλιουρας Παναγιώτης, Κόκκοτας Παναγιώτης, Χατζή Μαρία, Ριζάκη Αικατερίνη, Ντάλης Στέλιος, Παπαελευθερίου Αθανασία

 

 

 

ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΑΜΠΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

161

Πιλάτου Βασιλική, Σταυρίδου Ελένη

 

 

 

Η ΡΙΨΗ ΓΕΦΥΡΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΟΥΝ Ο ΝΕΥΤΩΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΤΑΝ ΛΥΝΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

163

Ραφτόπουλος Αθανάσιος

 

 

 

Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ

165

Ριζάκη Αικατερίνη, Κόκκοτας Παναγιώτης, Πήλιουρας Παναγιώτης, Χατζή Μαρία

 

 

 

ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑ ΧΥΜΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ - ΧΥΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ

167

Σαραντόπουλος Παναγιώτης

 

 

 

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

168

Τσουμέτης Αγγελος, Τσελφές Βασίλης, Πατσαδάκης Μανώλης

 

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ: ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

170

Τσουμπελής Λεωνίδας, GREA Jean

 

 

 

ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ Ε' ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

172

Ψαρρός Νίκος, Σταυρίδου Ελένη

 

 

 

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΤΗΣ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΣΩ ΕΞΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΟΜΑΔΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

173

Βαλλίνας Φώτης

 

 

 

ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ Φ.Ε.

176

Σκουλής Σταυρος

 

 

 

ΜΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ

177

Χατζή Δήμητρα

 

 

 

ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ: ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ Ή ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ;

180

Βρύζας Κωνσταντίνος

 

 

 

Ο ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΓΓΡΑΜΑΤΟΣΥΝΗΣ

181

Δημόπουλος Κων/νος

 

 

 

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

183

Δημόπουλος Κ., Αποστόλου Α., Βλάχος Α., Γεωργόπουλος Γ., Καβασακάλης Α., Κουδάτσος Χ., Νοταράς Δ., Παρασκευοπούλου Ε., Σιγούντου Β., Τσαρτσαράκος Χ

 

 

 

ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

185

Δρακοπούλου Μαρία, Σκορδούλης Κων/νος, Χαλκιά Κρυσταλλία

 

ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ

187

Κατρακάζου Εμμανουέλα, Χαλκιά Κρυσταλλία

 

 

 

ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ «ΜΕΡΟΣ» ΚΑΙ ΣΤΟ «ΟΛΟ». ΜΙΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ - ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ «ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑΣΗ»

189

Κεκές Ι. Ιωάννης

 

 

 

ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

190

Σέρογλου Φάνη

 

 

 

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ 'AGENDA 21 ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ'

192

Χατζηνικήτα Β., Χρηστίδου Β., Δημητρίου Α

 

 

 

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

194

Αθανασάκης Μ. Αρτεμης

 

 

 

Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

195

Ασλανίδης Αριστείδης

 

 

 

ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ

197

Καρούνιας Διονύσιος, Παπασταματίου Νίκος, Χαντζόπουλος Χρήστος

 

 

 

ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

198

Σταμοβλάσης Δημήτριος

 

 

 

ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ: ΕΝΑ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

200

Σωτηρίου Ευφημία, Αριανούτσου Μαργαρίτα, Κόκκοτας Παναγιώτης

 

 

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ -ΙΔΕΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ4 ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ

202

Βλάχος Α. Ιωάννης

 

ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ

203

Γαλάνη Λία, Τσουνάκος Θόδωρος

 

 

 

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

204

Καλπία Βαΐα, Μίχας Παύλος

 

 

 

ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1999

205

Καμηλάτος Χαράλαμπος, Σταμοβλάσης Δημήτριος, Ζαρωτιάδου Εριφύλη, Παπαοικονόμου Δημήτριος, Τσαπαρλής Γεώργιος

 

 

 

ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ

206

Κλωνάρη Κατερίνα, Τσάμης Ευάγγελος

 

 

 

ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ 11-16 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑ ΤΟΝ 3° ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ

208

Κολοκοτρώνης Δημήτριος, Σολομωνίδου Χριστίνα

 

 

 

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

210

Κουλαϊδής Βασίλης, Αποστόλου Αλέξανδρος

 

 

 

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

212

Κουμαράς Παναγιώτης

 

 

 

ΑΡΧΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ: ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ

213

Κουτσιούμπα - Παιονίδου Μάρθα, Ιωαννίδου Ισμήνη

 

 

 

ΓΝΩΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ, ΤΗΣ ΤΡΙΒΗΣ, ΤΗΣ ΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ

2 14

Κώτσης θ. Κωνσταντίνος

 

 

 

ΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙ-ΣΤΗΜΕΣ. ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΤΕΤΑΡΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Ε ΤΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΩΝ

215

Μαυρογιαννάκης Μύρωνας, Κόκκοτας Παναγιώτης, Πήλιουρας Παναγιώτης, Μαλαμίτσα Αικατερίνη

 

 

 

ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΚΒΑΝΤΟΧΗΜΕΙΑΣ

217

Παπαφώτης Γεώργιος, Τσαπαρλής Γεώργιος

 

 

 

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΥΠΡΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

218

Πήλιουρας Παναγιώτης, Κόκκοτας Παναγιώτης, Γεωργίου Αναστάσιος, Νικολάου Χριστίνα

 

 

 

ΠΩΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ 10-12 ΕΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΜΒΙΑΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΥΡΗΝΑ «ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - ΑΛΛΑΓΗ - ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ»

220

Ρι,ζάκη Αικατερίνη, Κόκκοτας Παναγιώτης

 

 

 

ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 11 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ

222

Σκαμάγκα Κατερίνα

 

 

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ

223

Σκουμιός Μιχάλης, Χατζηνικήτα Βασιλεία

 

 

 

Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΤΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΩΣ ΕΜΠΟΔΙΟ ΠΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ

224

Σολομωνίδου Χ., Λοντρίδου Π

 

 

 

ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΣΕ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

226

Σταμοβλάσης Δημήτριος, Τσαπαρλής Γεώργιος

 

 

 

ΤΟ ΚΒΑΝΤΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

227

Στεφανή Χριστίνα, Τσίπης Κωνσταντίνος

 

 

 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

228

Τσαπαρλής Γεώργιος, Καμπουράκης Κωνσταντίνος, Γεωργούση Κυριακή

 

 

 

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

229

Τσιτουρίδου Μελπομένη

 

 

 

Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

230

Φισφή Αλεξία, Χαλκιά Κρυσταλλία

 

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΜΟΝΙΚΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ

232

Χαντσαρίδου Αναστασία, Πολάτογλου Χαρίτωνας

 

 

 

Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ/ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ (NON-TECHNICAL WORDS) ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

233

Χατζή Μαρία, Κόκκοτας Παναγιώτης, Ριζάκη Αικατερίνη, Πήλιουρας Παναγιώτης

 

 

 

ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

235

Χατόγλου Ελένη, Σταμοβλάσης Δημήτριος, Τσαπαρλής Γεώργιος

 

 

 

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

236

Καλέμης Β. Κων/νος

 

 

 

ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ

237

Κυριακού Κυριάκος

 

 

 

ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΔΥΝΑΜΗ" ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

238

Σαραντόπουλος Παναγιώτης

 

 

 

 

 

 

Send mail to Administrator with questions or comments about this web site.
Copyright © 2001-2002 ΕΝΩΣΗ για τη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ των ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Last modified: Μαΐου 21, 2002